I.
Általános rendelkezések
A
Szolgáltató adatai:
A Szolgáltató neve: |
Broadway Event Közhasznú Nonprofit Kft. |
Székhelye és postai címe: |
1136 Budapest, Hegedűs Gyula u 9 |
Nyilvántartó hatóság: |
Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság |
Cégjegyzékszáma: |
Cg. 01-09-180688 |
Adószáma: |
23788024-2-41 |
E-mail címe: |
info@broadway.hu |
Honlapjának címe: |
|
Telefonos ügyfélszolgálat: |
+36-1-780-0780 |
Ügyfélszolgálat e-mail címe: |
info@broadway.hu |
Panaszkezelés helye és elérhetőségei: |
|
+36-1-780-0780, |
|
info@broadway.hu |
|
Munkanapokon 09.00 - 16.00 óra között |
|
Tárhely szolgáltató neve: |
4 TEAM Kft |
Tárhely szolgáltató címe: |
1085 Budapest Horánszky u. 23 1. em. 1 |
1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a
továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Szolgáltató valamint az internetes
rendszerét használó természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: Vásárló)
között belépőjegyek megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének
feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Vásárló között keletkező jogokat és kötelezettségeket.
2. A Szolgáltató on-line internetes rendszert (a
továbbiakban: Rendszer) üzemeltet elősorban különböző színházi-, zenei-, sport
és egyéb eseményekre (a továbbiakban: Rendezvény) szóló belépőjegyek és
bérletek (a továbbiakban: Belépőjegyek) megvásárlásának elősegítésére, illetve
online webshop termék- és szolgáltatás értékesítésre (utalvány, könyv,
hanghordozó, parkolójegy stb. vásárlása). A Szolgáltató a Vásárlók részére a
Rendszerében fellistázott Rendezvények Belépőjegyeinek megvásárlását biztosítja
(a továbbiakban: Szolgáltatás).
A Szolgáltató esetenként a Belépőjegyek értékesítésén
túlmenően más termékeket, szolgáltatásokat is értékesíthet (merchandising
termékek, a Rendezvényhez kapcsolódó étkezés, ital, egyéb szolgáltatások,
stb.). Amennyiben e termékek értékesítésére vonatkozó szabályok eltérnek az
általános szabályoktól, úgy a jelen ÁSZF ezt külön jelzi.
3. Rendezvény esetén a Belépőjegy megvásárlásán
túlmenő szolgáltatás, vagyis a Rendezvény tényleges lebonyolítása tekintetében
a Vásárló a Rendezvény szervezőjével (a továbbiakban: Rendezvényszervező) kerül
szolgáltatási jogviszonyba. A Szolgáltató a Rendezvény szervezésében és
lebonyolításában nem vesz részt, tevékenysége és felelőssége kizárólag a
Belépőjegyek értékesítésére korlátozódik. A Szolgáltató és a Rendezvényszervező
által nyújtott szolgáltatások – és az értük való felelősség – tehát
elkülönülnek. A Rendezvény a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása a
Rendezvényszervező kötelezettsége. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget
a megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvényen fellépő művészek,
sportolók, más előadók szereplése, illetve előadás minősége, lebonyolítása,
megvalósulása vagy elmaradása kapcsán. A Belépőjegy ennek megfelelően egy
szerződés a Rendezvényszervező és a Vásárló között, amelyben a
Rendezvényszervező vállalja a Rendezvény lebonyolítását a Vásárló pedig
megfizeti a Belépőjegy ellenértékét.
4. A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket,
amelyhez engedély szükséges és ezáltal engedélyköteles.
5. A weboldalon 16. életévét be nem töltött
természetes személy nem vásárolhat. A Vásárló a "Fizetés" vagy a
„Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával fogadja el a
Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit.
A szerződés létrejöttével a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt
feltételeket - így különösen az ÁSZF II. pontjában foglalt tájékoztatást -
megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás
igénybe vételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben valamint az
Adatkezelési Szabályzatban meghatározott körben hozzájárult.
6.A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül,
a szerződés létrejöttét a vásárló által megadott, elektronikusan elmentett
vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra
vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig őriz. A vásárló által
begépelt adatok, a termékre vonatkozóan a Szolgáltató rendszerében őrzött
adatok, a tranzakció egyéb adatai (pl. banki visszaigazolás) illetve az ÁSZF
szövegezése együttesen alkotják az írásbeli szerződést.
7. A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre.
8. A Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót és Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vásárlót a változások https://broadway.hu oldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal.
II. A 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 11. §-a
szerinti, a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozóan a
szerződéskötést megelőző tájékoztatás
1. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót az alábbi
adatokról:
Kérjük kedves
Vásárlóinkat, hogy a jegyvásárlás (vagy esetlegesen egyéb termék vásárlása)
előtt ezeket az adatokat tanulmányozzák át, és kizárólag ennek ismeretében
vásároljanak (a jogszabály szóhasználatával: "kössenek szerződést")!
a) A szolgáltatás, vagyis a Rendezvény lényeges
tulajdonságai megtalálhatók a Rendezvény adatlapján. Az adatlapon teljeskörű
tájékoztatás található az éppen elérhető jegyekről és azok áráról, bruttó
formában (tartalmazza az esetenként fizetendő ÁFÁ-t), utalással a törvényes
magyar fizetőeszközre, "Ft" formátumban. A Szolgáltató nem árusít
olyan termékeket, amelyekre az egységár feltüntetését a jogszabályok
megkövetelnék (többféle kiszerelésben kapható vagy több darabos termékek). A
Szolgáltató weblapján a Vásárló regisztráció nélkül megtekinthet minden adatot,
illetve a Vásárlását is lefolytathatja regisztráció nélkül.
b) A szolgáltató neve az I. pontban található.
c) A vállalkozás székhelye, postai címe, telefonszáma,
telefaxszáma, elektronikus levelezési címe az I. pontban található.
Jegyértékesítés esetén a Szolgáltató a Rendezvény szervezőjének nevében jár el.
A Rendezvényszervező neve és postai címe az esemény illetve rendezvény
leírásánál megtalálható. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a
Belépőjegy elülső oldalán is szerepelnek.
d) A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az I.
pontban megjelölt Székhely. A fogyasztó a panaszait a Szolgáltató I. pontban
megjelölt bármely elérhetőségére címezheti.
e) A szerződés szerinti termékért illetve
szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás általános forgalmi adót tartalmazó
teljes összegét a vásárlási felület ún. "kosár" oldala tartalmazza,
megjelölve a bruttó jegyárakat, a kezelési költséget és az esetleges szállítási
költséget. Az itt feltüntetett bruttó árakon felül a fogyasztónak további
költsége nem merülhet fel.
f) A Szolgáltató határozatlan időre szóló vagy
átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott
vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.
g) A vásárlás lebonyolítására szolgáló eszköz
(mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet
stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a
speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a Vásárló egyéni
előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat
számíthat fel. A Szolgáltató maga azonban emelt díjas szolgáltatást nem
alkalmaz.
h) A feltüntetett árak az ellenszolgáltatás adóval
megnövelt teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve, bruttó árak,
az ÁFA összegét magukban foglalják. A szolgáltatás jellegéből adódóan egységár
feltüntetésére nincs mód. Ha a Rendszer igénybevételéért a Vásárlónak kezelési
költséget kell fizetnie, akkor azt a vásárlás folyamata során a Rendszer
pontosan feltünteti. A kezelési költség a Szolgáltató szolgáltatásának díja,
nem a bankkártya vagy más fizetési mód használata miatt számított összeg. A
kiválasztott szállítási és fizetési módok (pl.termékek vásárlásánál a futárszolgálat)
további költségekkel járhatnak, amelyet a Rendszer pontosan feltüntet. Az
ellenszolgáltatás teljes összege valamennyi költséget tartalmazza. A
Szolgáltató a megszokott bankkártyás fizetés mellett több fizetési módot
elfogad, amelyek részletes leírását a Szolgáltató Vásárlói tájékoztatója
illetve a Gyakori kérdések tartalmazzák. A fizetés és az elektronikus jegy
kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós
időben, azonnal megtörténik. Az e-ticket kiszállítására nincs mód, azt a
Szolgáltató elektronikusan kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése automatikus, a
teljesítési határidő azonnali. A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat a jelen
dokumentum XII. pontja tartalmazza.
i) A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
gyakorlásának határidejéről és egyéb feltételeiről szóló információkat a jelen
dokumentum VII. pontja és 2., 3. mellékletei tartalmazzák.
j) A termék visszaküldésének költségeiről szóló
információkat a jelen dokumentum VII. pontja és 2., 3. mellékletei
tartalmazzák.
k) A Szolgáltató olyan tranzakciókat nem bonyolít,
amely során a fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlása miatt
a fogyasztó köteles lenne megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.
l) A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29.
§. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem
gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott
napra, határnapra) szól. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog
gyakorlásának további feltételeiről szóló információkat a jelen dokumentum VII.
pontja és 2., 3. mellékletei tartalmazzák.
m) A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra
vonatkozó jogszabályi kötelezettségeket a jelen dokumentum VIII. pontja
és 4. melléklete részletezi.
n) A Szolgáltató minden munkanapon 9-től 17 óráig
telefonos ügyfélszolgálatot működtet, amely készséggel áll a Vásárlók
rendelkezésére a +36-1-780-0780 telefonszámon, illetve az info@broadway.hu e-mail
címen.
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, illetve
melléklete értelmében a Szolgáltató által értékesített termékkörre jótállási kötelezettség
nem vonatkozik.
o) A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni
tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti
magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.
p) A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés
határozott időre jön létre, időtartama Belépőjegy vásárlása esetén a Rendezvény
időpontjáig, vagy a Rendezvény meglátogatásáig (pl. nem időpontra szóló
kiállítási Belépőjegyek), más termékek esetében pedig termék átvételéig tart.
q) A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem
alakul át.
r) A vásárlási folyamat során a Vásárlónak az ellenérték
megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek.
s) Szolgáltató részére letétet vagy egyéb pénzügyi
biztosítékot a Vásárló nem nyújt.
t) A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi
intézkedések: Az adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti.
Az adattartalmat RAID technológiával több merevlemezen tároljuk a szervereken.
Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt
merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így
probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.
u) A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel
való együttműködési képessége: Az érzékeny adatok megfelelő erősségű
titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres
támogatást használunk.
v) Az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi
formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő
jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII.
2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016.
december 31. napjával, jogutódlással megszűnt. Másodfokú ügyekben országos
illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. 197 járásban jelenik meg
fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók
2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási
hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak:
http://jarasinfo.gov.hu/.
w) A
békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a
termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok
alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés
megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita)
bírósági eljáráson kívüli rendezése. E célból a békéltető testület megkísérli a
felek közötti egyezség létrehozását, ennek eredménytelensége esetén pedig az
ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és
költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a
fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető
jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület
a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független
testület. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület
neve:
Budapesti
Békéltető Testület, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em.
310.,
levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Felhívjuk az Európai Unióban tartózkodási hellyel
rendelkező vásárlóink figyelmét, hogy amennyiben határon átnyúló fogyasztói
jogvitájuk van - vagyis szokásos tartózkodási helyük nem Magyarországon van -
úgy az interneten keresztül vásárolt termék, vagy szolgáltatás kapcsán igénybe
vehetik az online vitarendezési platformot is. Az online vitarendezési platform
elérhető az alábbi linken: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
III. A Vásárló adatai
1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a
Vásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan,
vagy hiányos adatok megadása, illetve a Rendszerrel, vagy a Belépőjegyekkel
történő bármilyen visszaélés esetén.
2. A Vásárlót teljes körű felelősség terheli a
felhasználói fiókjához tartozó felhasználónév és jelszó párossal, illetve azon
keresztül történő mindennemű vásárlással és egyéb tevékenységgel kapcsolatban.
A Vásárló vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató
ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a
biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A jelszó tárolásából vagy a
felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó
károkért a Szolgáltató nem felel.
3. A Vásárló kijelenti, hogy adatai a valóságnak
megfelelően kerültek megadásra a Rendszerben. A Szolgáltató kizárja
felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy
e-mail cím megadásából eredő kárért. A Szolgáltató a Vásárló által megadott
adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A
Vásárlónak bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A Szolgáltató
jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség
esetén jogosult Vásárló valódiságát ellenőrizni. Olyan Rendezvények esetében,
ahol a Rendezvényszervező a Belépőjegyeket névre szólóan bocsátja ki és azok
nem átruházhatók, a Szolgáltató jogosult a Vásárló adatait a Rendezvényszervező
által megkívánt módon ellenőrizni.
4. A
Szolgáltató a Vásárló adatait a személyes adatok védelméről és a közérdekű
adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. tv. 5 § (1) a) bekezdése alapján
az érintett önkéntes hozzájárulása, illetve az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások
egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályai szerint kezeli. Az
adatvédelemre vonatkozó részletes szabályokat az „Adatkezelési Szabályzat” tartalmazza,
amely elérhető a vásárlási felület láblécében.
5. A vásárlás során az ún. Kosár oldalon a Vásárlónak lehetősége van a kosár
tartalmát módosítani, törölni, vagy újabb termékeket kiválasztani. Az ezt
követő ún. Fizetés oldalon adja meg a Vásárló a vásárláshoz szükséges adatait.
Amennyiben az adatok javítása szükséges, azt a Vásárló korlátlanul megteheti,
az ún. kosáridő lejártáig, vagy addig, amíg nem kattintott a
"Fizetés" vagy "Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés"
gombra. Ezt követően a fizetés a fizetési szolgáltató felületén történik (a Barion
adatbeviteli felülete; az itt megadott adatokat a Szolgáltató nem ismeri meg,
és nem tárolja).
6.
Előzetes regisztráció során jelszó megadásával lehetővé válik, hogy a
Vásárlónak csak egyetlen alkalommal kell megadnia az adatait és nem minden
egyes vásárlás során. Az adatok ilyen célú felhasználását a Vásárló –
leiratkozással – bármikor megtilthatja.
7. A szolgáltatás igénybevételével a Vásárló
hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az adatokat továbbíthassa az
adatfeldolgozóknak, valamint az adott rendezvény szervezőjének abból a célból,
hogy a rendezvény szervezője a rendezvény elmaradásáról, időpontjának
változásáról vagy a nézőt bármilyen szempontból érintő fontos körülményről
közvetlenül és azonnali módon is tájékoztatást adhasson, illetve a jegyek
visszaváltását vagy becserélését közvetlenül intézhesse.
8. A személyes adatokat kezelésével, tárolásával
kapcsolatban a Szolgáltató az elvárható legnagyobb gondossággal jár el. Az
elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló támadások által okozott
esetleges károkért azonban a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
IV. Az internetes jegyvásárlás menete
1. A jegyvásárlás menetére vonatkozó részletes
szabályokat a Szolgáltató Vásárlói Tájékoztatója tartalmazza.
2. A jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően a
webáruházak kötelesek 48 órán belül visszaigazolni a Vásárló megrendelését.
Abban az esetben, ha a Vásárló Belépőjegyet vásárol a Szolgáltató rendszerén
keresztül, a jegyvásárlás a fizetés sikeres megtörténte után gyakorlatilag
azonnal, valós időben megtörténik, és a Vásárló a megrendelt Belépőjegyeket
elektronikus formában azonnal kézhez kapja. Így a 48 órán belüli
megrendelés-visszaigazolás helyett a Vásárló magát a Belépőjegyet is tartalmazó
visszaigazoló e-mailt (vagy más elektronikus formátumú üzenetet) veszi kézhez.
3. Amennyiben a Vásárló a vásárlást követő néhány
percen belül nem kapja meg a megvásárolt belépőjegyeket, ennek oka
feltételezhetően kapcsolati hiba. Fontos, hogy ebben az esetben a Vásárló ne ismételje meg a tranzakciót,
hanem haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával
(+36-1-780-0780), amely a problémát orvosolja. Ugyanakkor felhívjuk Vásárlóink
figyelmét arra, hogy ha 48 órán belül nem kapott visszaigazolást a
megrendeléséről, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól, azaz a továbbiakban
nem köti őt a megrendelése és nem köteles azt átvenni, kifizetni.
V. Vételár, fizetési és szállítási feltételek
1. A vételár kiegyenlítésére, a fizetési módokra, a
jegyek átvételére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató Vásárlói
Tájékoztatója tartalmazza.
2. A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért
a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
3. A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló
e-mailt a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás
e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Vásárlót terheli a felelősség.
4. A Belépőjegyek árának meghatározása az adott Rendezvényszervező
hatáskörébe tartozik. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor
megváltoztassa a Belépőjegyek vételárát a Rendezvényszervező utasításai
alapján, illetve a járulékos költségek mértékét. Az árváltoztatás joga nem
alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.
5. A Belépőjegy kosárba helyezése nem kötelezi a
Vásárlót vásárlásra. Amennyiben a Vásárló mégsem kívánja megvásárolni a
kiválasztott Belépőjegyet, akkor azt a kosarából bármikor kiveheti, vagy akár
az egész kosár tartalmát is törölheti, illetve 20 perc elteltével a kosáridő
lejár (egyes esetekben a kosáridő ettől hosszabb, vagy rövidebb lehet, amelyet
az adott oldal pontosan és folyamatosan mutat).
6. A Szolgáltatás keretében fizetés nélküli foglalásra
nincs lehetőség. A fizetés és az elektronikus jegy kézbesítése a Vásárló által
megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. Az e-ticket kiszállítására nincs mód,
azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése
automatikus. Amennyiben emailfiókjában
nem találja e-ticketünket tartalmazó emailünket, kérjük, ellenőrizze fiókja
spam mappáját is.
7. A vásárlás elektronikus bizonylatait a Szolgáltató
saját székhelyén, illetve a szerverek tárolására szolgáló szerverparkban
(T-Systems Adatpark, 1087 Budapest, Asztalos Sándor u. 13.) őrzi meg.
8. A Szolgáltató a vásárlásról ún. e-számlát
(elektronikus számlát) küld a Vásárlónak. Az elektronikus számla egy olyan
számla, ami elektronikus jelek formájában tartalmazza a számla adatokat. Az elektronikus
számla csak elektronikus formában állítható ki, továbbítható és tárolható,
annak papír alapú módozata eredeti hiteles dokumentumként nem használható. A
Szolgáltató az e-számlát a Vásárló által megadott adatok alapján,
automatikusan, e-számla szolgáltató (számlázz.hu, üzemeltető: KBOSS.hu Kft.,
adószám: 13421739-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-101824, székhely: 2000
Szentendre, Táltos u. 22/b). közbeiktatásával bocsátja ki. A Vásárló a
vásárlási folyamat megindításával kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja az
e-számlát, illetve adatai átadását az e-számla szolgáltatója
részére. Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt nevet vagy
címet tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen
tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van
a számla módosítását kérni, az alábbi feltételek együttes teljesülése esetén:
(i) ha a módosított számla kibocsátására lehetőség van még ugyanabban az
adóévben, amelyben az eredeti számla került kibocsátásra, és (ii) az eredeti
számla kibocsátásától kezdődően 3 hónap még nem telt el.
VI. jegytípusok; a saját nyomtatású jegyekre
(E-ticket) és mobil jegyekre vonatkozó speciális szabályok
1. Jegytípusok:
A fizetés és az Elektronikus utalvány, illetve
E-ticket kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag
valós időben, azonnal megtörténik. Az Elektronikus utalvány, illetve az
E-ticket kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti.
A szolgáltatás teljesítése automatikus.
2. A
saját nyomtatású jegyeket a Vásárló a sikeres vásárlást követően saját maga
töltheti le a saját vásárlói oldalán keresztül PDF formátumban és maga
nyomtathatja ki. Az E-ticket belépőjegyeket nem lehet sem személyesen a
jegypénztárakban, sem postai úton átvenni. A kinyomtatott E-ticket abban az
esetben használható fel, amennyiben azon a vonalkód és a vonalkód melletti kód
jól olvasható.
3. A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából,
lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért
felelősség kizárólag a vásárlót terheli. Az E-ticket belépőjegyet a Vásárló
köteles kinyomtatva a Rendezvényre magával hozni. Vásárló tudomásul veszi, és
kifejezetten egyetért azzal, hogy az E-ticket-en található vonalkódot a
Rendezvényszervező a Rendezvény helyszínén elektronikusan ellenőrzi, és azonnal
érvényteleníti. A beléptetés az első érvényesítés alapján történik. Így az az
első jegy érvényes, amelyet a Rendezvényszervező beléptető-rendszere az adott
vonalkóddal beléptetésre elfogadott. Minden további belépési kísérlet
érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható
függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e
az eredetileg az E-ticket belépőjegyet vásárlóval. Az ilyen okból történő
kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.
4. A Rendezvényszervező döntésének megfelelően egyes
rendezvényekre a belépés lehetségessé válhat a megfelelő
"okostelefonnal" rendelkező ügyfelek számára a telefonjuk
felmutatásával is. Ebben az esetben a Vásárló által a telefonjára letöltött
alkalmazás (ún. elektronikus tárca) részére kézbesíti a Szolgáltató a
belépőjegyet.
5. Ha az adott rendezvényhez tartozó oldal ezt
kifejezetten feltünteti, a Szolgáltató a Vásárló kívánságára egyes rendezvények
esetén vállalja, hogy a jegyet biztonsági, ún. "hagyományos"
jegypapírra kinyomtatja és azt futárszolgálattal kiszállíttatja, a Vásárló
költségén. Ebben az esetben ezt a kiszállítási lehetőséget, a futárszolgálat
díját, valamint a kiszállítás határidejét a Kosár oldal minden esetben
pontosan, (a díj esetében bruttó összegben) feltünteti. A Szolgáltató által
értékesített termékek esetében a kiszállítás díja nem függ összeghatártól,
illetve súlytól.
VII. Elállási és felmondási jog
1. A vásárlás a "Fizetés" vagy a „Fizetési
kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor,
következmények nélkül megszakítható. A Vásárló a 45/2014. (II.26.)
Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve
felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy
adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a
Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a
vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).
2. Abban az esetben, ha a Vásárló olyan jegyet
vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi
belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány,
merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.)
Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog
szabályai, akkor ezek a jogok az alábbi módon érvényesíthetők:
a) Az elállási és felmondási jog a fent részletezett
esetekben a vásárlástól számított 14 napon belül gyakorolható, a jelen ÁSZF 2.
mellékleteként csatolt elállási és felmondási nyilatkozatminta
felhasználásával, vagy erre irányuló egyéb egyértelmű nyilatkozat útján.
b) Az ÁSZF 2. mellékleteként csatolt minta kitöltésén
túlmenően olyan e-ticket vagy voucher esetén, amely nem adott időpontra szól
(pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) a Vásárlónak meg kell
jelölnie az e-ticketen/voucheren szereplő kódszámot. Nyilatkozni kell továbbá
arra nézve, hogy a Vásárló a jegyet nem használta fel. A jegyet nem szükséges
megküldeni, mert azt a Szolgáltató elektronikusan érvényteleníti.
c) Amennyiben a Vásárló nem jegyet, hanem valamely
árut vásárolt, vagy nem adott időpontra szóló jegyét kinyomtatott formában
futárszolgálat útján kapta meg, úgy azt legkésőbb az elállás közlésétől
számított tizennégy napon belül vissza kell küldenie a Szolgáltató székhelyére
(1139 Budapest, Váci út 99. 6. emelet). A Vásárlót terheli az áru
visszaküldésének költsége. A Vásárló felel a termék jellegének,
tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot
meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.
d) Ha a Vásárló jogszerűen eláll a szerződéstől, a
Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől
számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által
ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A visszajáró összeget a
Szolgáltató a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti
vissza. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig
visszatarthatja a Vásárlónak járó összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza
nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
e) Az elállási és felmondási jogról további részletes
tájékoztatót talál a jelen ÁSZF 3. mellékleteként csatolva.
VIII. Kellékszavatosság, termékszavatosság
1. A kellékszavatosságról és termékszavatosságról
szóló tájékoztató a jelen ÁSZF 4. melléklete.
IX. A Szolgáltató Szolgáltatásának korlátai
1. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet
sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes
tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem
garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan
működését, illetőleg hogy a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy
hibamentes lesz.
2. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás vagy a
kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások
miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden
előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.
3. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy
a Rendezvényszervezőktől beérkezett információkat eljuttassa az érdeklődőkhöz.
Ugyanakkor a Szolgáltató nem vállal felelősséget a Szolgáltatás honlapján az
egyes Rendezvényekhez kapcsolódó olyan információkkal, tartalmakkal
kapcsolatban, amelyeket a Rendezvényszervező maga rögzített a rendszerben, vagy
a Rendezvényszervezőtől kapott információkat rögzítette azt a Szolgáltató
munkatársa.
4. A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy
súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem
haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.
5. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem
felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával
történő fizetés során vagy következtében keletkezik.
6. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan
kárért, amelyet a Vásárló, a Rendezvényszervező, vagy harmadik személy
szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.
X. A Rendezvényre vonatkozó szabályok
1. A Rendezvény a meghirdetettnek megfelelő
lebonyolítása a Rendezvényszervező kötelezettsége. A Rendezvényszervező neve és
más azonosítási adatai a Belépőjegy elülső oldalán szerepelnek. A Vásárló
tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a
megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvény megtartása, illetve az azon
fellépő művészek, sportolók, stb. előadásának illetve részvételének minősége, a
rendezvény lebonyolítása, megtartása kapcsán. A Rendezvényen való részvétel
kapcsán jogviszony és szolgáltatási kötelezettség a Belépőjegyet felmutató
személy, illetve a Rendezvény szervezője között jön létre. Ezt a jogviszonyt a
Rendezvény illetve a Rendezvényszervező hivatalos honlapján található
szabályzatok határozzák meg. A Szolgáltató ezért nem lehet részese a
Rendezvényszervező és a Vásárló (illetve a jegy mindenkori birtokosa) közötti
esetleges jogvitának, amely a Rendezvény minőségének elégtelensége vagy a
rendezvény elmaradása miatt indul. A részvételi feltételek, a Rendezvény
illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendje előadásonként és
rendezvényenként jelentősen eltérhet. Ezeket a szabályokat a Rendezvényszervező
jogosult megállapítani, így a Vásárló a Rendezvényszervezőtől tud e szabályok
felől érdeklődni.
2. A Belépőjegy szabadon átruházható – kivéve, ha az
adott Rendezvény szervezője ettől eltérően rendelkezik (ilyen esetben a
Rendezvény adatlapja szabályokat tartalmaz erre vonatkozóan). A Vásárló
kijelenti, hogy a Belépőjegyet csak akkor adja át más személynek, ha az új
jegybirtokos a Szolgáltató ÁSZF-jét elfogadta.
3. Amennyiben a Belépőjegyen más nem kerül
feltüntetésre, a Belépőjegy a Belépőjegyen feltüntetett Rendezvényre egyszeri
alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak felmutatóját, egy főt.
Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Belépőjegy pótlására nincs lehetőség.
4. A Belépőjegyen feltüntetett kezdési időpont
tájékoztató jellegű, a tényleges kezdés időpontja ettől eltérhet.
5. A Belépőjegy fajtájától függően digitális és analóg
biztonsági megoldásokat tartalmazhat, amely védi a Belépőjegyet a hamisítás
ellen. Amennyiben a Szolgáltató, a Rendezvényszervező, vagy a Rendezvény
helyszínén közreműködő biztonsági szolgálat azt észleli, hogy a Belépőjegyen a
biztonsági jelek sérültek, hiányosak, azokon szándékos rongálás jeleit vélik
felfedezni, vagy azokat reprodukáltnak, másoltnak ítélik meg, a Belépőjegy
felmutatójától a Rendezvényre történő belépést megtagadhatják, illetve a
Rendezvény területének elhagyására szólíthatják fel. Az ilyen indoklással
történt kitiltás miatt Vásárló semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel a
Szolgáltatóval szemben.
6. Bizonyos Belépőjegyek csak bizonyos felhasználó
kört jogosítanak fel a belépésre (gyermekjegy, nyugdíjas jegy, szakmai jegy
stb.) A jogosultság meglétét a Szolgáltató a vásárláskor nem vizsgálja. A
Rendezvényszervező a biztonsági szolgálaton keresztül jogosult annak ellenőrzésére,
hogy a Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A
belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a belépőjegy
felmutatója nem igazolja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a jegy
Vásárlója illetve a Belépőjegy felmutatója kártérítésre nem jogosult.
7. Bizonyos esetekben a Belépőjegyek a Rendezvény
területén belül is csak bizonyos területek látogatására jogosítanak fel.
8. A Rendezvényt mindenki csak a saját felelősségére
látogathatja. Bár a Rendezvényszervező minden tőle elvárhatót megtesz a
Rendezvény biztonságos lebonyolítása érdekében, a Szolgáltató az esetlegesen
felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Bódultság,
kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt a Rendezvény még
érvényes Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható.
9. A Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet,
amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek; a Rendezvény látogatója
ebből fakadóan nem támaszthat sem a Szolgáltató felé semmilyen igényt.
10. A részvételi feltételeket, a Rendezvény illetve a
Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendjét, a biztonsági szolgálat
és egyéb rendvédelmi szervek utasításait megszegő Látogatót a
Rendezvényszervező a Rendezvény biztonságos lebonyolítása illetve a
Rendezvényen tartózkodó Látogatók zavartalan szórakozásának biztosítása
érdekében eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a
Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.
11. A Rendezvények többségében a Rendezvényszervező
fenntartja a jogot a fellépő művész, szereplő, előadó stb. személyében, a
szereposztásban, illetve a Rendezvényben történt indokolt változtatásra.
12.
Szabad téren megrendezett Rendezvény esetében a Rendezvényszervezőnek
lehetősége van tartalék rendezvénynapot (esőnap) meghirdetni. Amennyiben az
esőnap dátuma meghirdetésre került, a Rendezvényszervező bármikor dönthet úgy,
hogy a Rendezvényt az esőnapon tartja meg. A Szolgáltató e döntésről a
Vásárlókat a https://broadway.hu oldalon keresztül haladéktalanul tájékoztatja,
amint a Rendezvényszervezőtől az erre vonatkozó információkat megkapja. A
Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esőnapon való megtartása miatt nem
illeti meg elállási jog. A szakmában kialakult általános szokások szerint az időjárás
miatti félbeszakítás, idő előtti befejezés, vagy késleltetett kezdés mellett is
rendben megtartottnak kell tekinteni a Rendezvényt, amennyiben a Rendezvény
több mint fele rendben megtartásra került, illetve a Rendezvény kezdése a
Rendezvény tervezett hosszához képest 50 %-nál kevesebbet csúszik, vagy 25
%-nál kevesebb ideig kell szüneteltetni. A Rendezvényszervező jogosult ettől
eltérő szabályokat meghatározni az esőnapra illetve a részben megtartásra
került Rendezvényekre vonatkozóan.
13. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a
Rendezvény esetleges meghiúsulása esetén a Vásárlót tájékoztassa és a jegyek
visszaváltását elősegítse. Ugyanakkor a Vásárló tudomásul veszi, hogy a
Rendezvény elmaradása esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét,
határidejét a Rendezvényszervező dönti el és annak megvalósulásáért a
Rendezvényszervező a felelős. A Szolgáltató haladéktalanul közzéteszi broadway.hu
honlapján a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, amint azokat hivatalos
formában megkapta a Rendezvényszervezőtől. A Szolgáltató a
Rendezvényszervezőtől érkező, a Belépőjegyek visszaváltására vonatkozó megbízás
hiányában a Belépőjegyek visszaváltására, a Belépőjegyek vételárának
visszatérítésére nem kötelezhető. A visszaváltásra a Rendezvényszervező által
megadott, de maximum a meghirdetéstől számított harminc (30) napos jogvesztő
határidőn belül, az eredeti belépőjegy és a vásárlást igazoló bizonylat
felmutatása mellett van lehetőség. A Belépőjegy árán felül, - amelyet a visszaváltást
végző köteles teljes értéken visszaváltani - sem a Rendezvényszervező, sem a
visszaváltást végző nem köteles semmilyen vélt vagy valós kár, költség
megtérítésére. A Rendezvény elmaradásán kívül egyéb esetekben a Belépőjegyek
visszaváltására nincs mód. A Rendezvény elmaradása esetén a Belépőjegy
megvásárlása során igénybe vett egyéb szolgáltatások árának visszatérítésének
jogosságát aszerint kell megítélni, hogy az egyes szolgáltatások a szolgáltatás
nyújtója által teljesítésbe mentek-e. Az esetlegesen felszámított kezelési
költség a jegyvásárlási rendszer használatának a díja, nem tartozik a
jegyárhoz. Az előadás elmaradása esetén a kezelési költség visszatérítésre
kerül.
14. Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat vagy intézkedés, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vásárló, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. Amennyiben a fent felsorolt körülmények következményeképpen egy Rendezvény lemondására kerül, erről a Szolgáltató a lehető leghamarabb értesíti a Vásárlókat. Az akadály megszűnése után a Rendezvényszervező saját döntése szerint pótolhatja az elmaradt Rendezvényt, ha ezt a lemondással érintett Rendezvények száma, az akadály jellege és az érintett Vásárlók száma, valamint a Rendezvényszervező rendelkezésére álló kapacitások lehetővé teszik. A jelen pontban felsorolt okokból történő Rendezvény-elmaradás esetén a Szolgáltató a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles.
XI. A honlapon megjelenő védjegyek és szerzői jogok
1. A Szolgáltatás honlapján megjelenő védjegyek a
Szolgáltató, illetve más jogtulajdonosok kizárólagos tulajdonát képezik. Ezen
megjelöléseket a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett és előzetes
írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek semmilyen módon nem
használhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.
2. A honlapon elérhető információk és más dokumentumok
szerzői jogi védelem alatt állnak, az ezekhez fűződő jogok a Szolgáltatót,
illetve a jogtulajdonosokat illetik meg. A honlapon elérhető információkat és
egyéb anyagokat a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett előzetes
írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek a honlap céljától eltérően nem
használhatják, nem másolhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.
3. A Vásárló által a honlap használatával kapcsolatban
közölt megjegyzéseken (pl. chat, blog), észrevételeken, javaslatokon és
ötleteken a Szolgáltató korlátlan és kizárólagos felhasználási jogosultságot
szerez, ez azonban nem jelenti azt, hogy bármely bejegyzés, megjegyzés stb. a
Szolgáltató véleményét tükrözné. A Szolgáltató korlátozás nélkül jogosult a
Felhasználó észrevételeinek hasznosítására, felhasználására, átadására,
közzétételére, törlésére, nyilvánosságra hozatalára anélkül, hogy a Vásárló
részére ezért bármilyen módon ellenszolgáltatást kellene nyújtania.
XII. A panaszkezelés módja
1. A
Szolgáltató székhelye, a panaszügyintézés helye, az ügyfélszolgálatának
levelezési címe, elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma
az ÁSZF I. pontjában található.
2. A Vásárló a Szolgáltatónak az áru forgalmazásával,
illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására,
tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban
közölheti a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal
megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz
kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges,
a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul
köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen
közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb
elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz
esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését
követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak
megküldi, elsősorban a Vásárló által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító
álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a
Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával -
annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását
kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a Szolgáltató
székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
4. A Szolgáltató nem folytat közszolgáltatási
tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató
szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok (speciális ügyfélszolgálat
működtetése, meghosszabbított ügyfélfogadási idő, előzetes időpont foglalás,
folyamatos elérhetőség, öt perces bejelentkezési idő, vásárlóvédelmi referens
stb.).
XIII.
1. Az adatok kezelésére, az országhatáron belüli vagy azon túl található harmadik fél részére történő továbbítására nem kerül sor, kivéve azon eseteket, amikor a Szolgáltató valamely Partner termékeit értékesíti és az adatok továbbítására a Partnerrel megállapodást kötött. Az egyes termék leírásában a Partner egyértelműen feltüntetésre kerül.
2. Szolgáltató és a Partner önálló adatkezelőknek tekintendők, mindkettő önállóan felel az általa kezelt személyes adatok biztonságáért, továbbá azért, hogy az adatkezelés időtartama, a hozzáférésre jogosultak köre, és az érintett tájékoztatása, továbbá az érintett adatkezeléssel kapcsolatos kéréseinek teljesítése a GDPR Rendeletnek megfelelően történjen.A szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az adatokat továbbíthassa Partner részére. A Partner által alkalmazott adatkezelési szabályokról a Felhasználó közvetlenül Partnertől kérhet tájékoztatást a GDPR Rendelet rendelkezéseivel összhangban A Szolgáltató az ilyen Felhasználók adatait csak annyiban kezeli, amennyiben a Partner ezt - a vásárlás lebonyolításához, illetve a kedvezmények biztosításához - megköveteli
3. Szolgáltató nyilatkozik, hogy jelenleg a HVG Kiadó Zrt.-vel (Székhelye: 1037 Budapest, Montevideo u. 14., Cégjegyzékszáma: 01-10-041172, Adószáma: 10226353-2-41) áll fenn olyan megállapodása, amely alapján az adatok a részére továbbításra kerülnek.
XIV. Záró rendelkezések
1. A
Szolgáltató annak érdekében, hogy azok az ügyfelei is megismerhessék a
vásárlásukkal illetve a Belépőjegyekkel kapcsolatos szabályokat, akiknek nincs
alkalmuk a Szolgáltató ÁSZF-jét on-line módon részletesen áttanulmányozni, a
Szolgáltató felkérte a vele szerződéses kapcsolatban álló jegyirodákat, hogy a
jelen ÁSZF-et, de legalább az ÁSZF 1. mellékletében szereplő összefoglalót az
irodában jól látható helyen, folyamatosan tegyék elérhetővé mindazoknak a
jegyvásárlóknak, akik a Szolgáltató Rendszeréből vásárolnak.
2. A Szolgáltató jogosult alvállalkozókat, adatfeldolgozókat igénybe venni. Az
alvállalkozókért úgy felel, mintha a szolgáltatást maga nyújtotta volna.
3. A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében
a magyar jog szabályai az irányadók.
4. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a
Ptk. vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadóak.
1. melléklet
A Broadway Event Kft. jegyirodai tájékoztatója a jegyvásárlóknak
Figyelem!
Az egyes rendezvények szervezői eltérő szabályokat állapíthatnak meg. Kérjük,
érdeklődjön a rendezvényszervezőnél!
1. A Broadway Event Hungary Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató)
számítógépes rendszerével különböző színházi, zenei, sport és egyéb eseményekre
(a továbbiakban: Rendezvény) szóló belépőjegyek és bérletek (a továbbiakban:
Belépőjegy) megvásárlását biztosítja a Vásárlók számára.
2. A Belépőjegy megvásárlásán túlmenő szolgáltatás,
vagyis a Rendezvény tényleges lebonyolítása tekintetében a Vásárló a Rendezvény
szervezőjével (a továbbiakban: Rendezvényszervező) kerül jogviszonyba. A
Szolgáltató a Rendezvény szervezésében és lebonyolításában nem vesz részt,
tevékenysége és felelőssége kizárólag a Belépőjegyek értékesítésére
korlátozódik. A Szolgáltató és a Rendezvényszervező által nyújtott
szolgáltatások – és az értük való felelősség – tehát elkülönülnek. A Rendezvény
a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása a Rendezvényszervező kötelezettsége.
A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Belépőjeggyel
látogatott Rendezvényen fellépő művészek, sportolók, más előadók szereplése, illetve
előadás minősége, lebonyolítása, megvalósulása vagy elmaradása kapcsán.
3. A Rendezvényszervező neve és postai címe az esemény
illetve rendezvény leírásánál megtalálható. A Rendezvényszervező neve és más
azonosítási adatai a Belépőjegy elülső oldalán is szerepelnek.
4. Amennyiben az a Belépőjegyen más nem kerül
feltüntetésre, a Belépőjegy a Belépőjegyen feltüntetett Rendezvényre egyszeri
alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak felmutatóját, egy főt.
Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Belépőjegy pótlására nincs lehetőség.
5. Bizonyos Belépőjegyek csak bizonyos felhasználó
kört jogosítanak fel a belépésre (gyermekjegy, nyugdíjas jegy, szakmai jegy
stb.) A jogosultság meglétét a Szolgáltató nem vizsgálja. A Rendezvényszervező
a biztonsági szolgálaton keresztül jogosult annak ellenőrzésére, hogy a
Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A
belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a belépőjegy
felmutatója nem igazolja.
6. Bizonyos Belépőjegyek a Rendezvény területén belül
is csak bizonyos területek látogatására jogosítanak fel.
7. A Belépőjegy fajtájától függően digitális és analóg
biztonsági megoldásokat tartalmazhat, amely védi a Belépőjegyet a hamisítás
ellen. Amennyiben a Szolgáltató, a Rendezvényszervező, vagy a Rendezvény
helyszínén közreműködő biztonsági szolgálat azt észleli, hogy a Belépőjegyen a
biztonsági jelek sérültek, hiányosak, azokon szándékos rongálás jeleit vélik
felfedezni, vagy azokat reprodukáltnak, másoltnak ítélik meg, a Belépőjegy
felmutatójától a Rendezvényre történő belépést megtagadhatják, illetve a
Rendezvény területének elhagyására szólíthatják fel. Az ilyen indoklással
történt kitiltás miatt Vásárló semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel a
Szolgáltatóval szemben.
8. A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből,
ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából
eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Vásárlót terheli. Az
E-ticket belépőjegyet a Vásárló köteles kinyomtatva a Rendezvényre magával
hozni. Vásárló tudomásul veszi, és kifejezetten egyetért azzal, hogy az
E-ticket-en található vonalkódot a Rendezvényszervező a Rendezvény helyszínén
elektronikusan ellenőrzi, és azonnal érvényteleníti. A belépés az első
érvényesítés alapján történik. Így az az első jegy érvényes, amelyet a
Rendezvényszervező beléptető-rendszere a meghatározott adatokkal elfogadott. A
következő ugyanazon adatokkal rendelkező jegyeket automatikusan érvényteleníti
az első. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen
lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az
érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg az E-ticket
belépőjegyet vásárlóval.
9. A Rendezvényt mindenki csak a saját felelősségére
látogathatja. Bár a Rendezvényszervező minden tőle elvárhatót megtesz a
Rendezvény biztonságos lebonyolítása érdekében, a Szolgáltató az esetlegesen
felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Bódultság,
kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt a Rendezvény még
érvényes Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható.
10. A
Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói
rögzítésre kerülhetnek; a Rendezvény látogatója ebből fakadóan nem támaszthat a
Szolgáltató felé semmilyen igényt.
11. A részvételi feltételeket, a Rendezvény illetve a Rendezvény helyszínéül
szolgáló intézmény házirendjét, a biztonsági szolgálat és egyéb rendvédelmi
szervek utasításait megszegő Látogatót a Rendezvényszervező a Rendezvény
biztonságos lebonyolítása illetve a Rendezvényen tartózkodó Látogatók
zavartalan szórakozásának biztosítása érdekében eltávolíthatja. Az ilyen
indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató illetve a Rendezvényszervező
kártérítésre nem kötelezhető.
12. A Rendezvényszervező általában fenntartja a jogot
a fellépő művész, szereplő, előadó stb. személyében, a szereposztásban, illetve
a Rendezvényben történt indokolt változtatásra.
13. Szabadtéren megrendezett Rendezvény esetében a
Rendezvényszervezőnek lehetősége van tartalék rendezvénynapot (esőnap)
meghirdetni. Amennyiben az esőnap dátuma meghirdetésre került, a
Rendezvényszervező bármikor dönthet úgy, hogy a Rendezvényt az esőnapon tartja
meg. A Szolgáltató e döntésről a Vásárlókat a broadway.hu oldalon keresztül
haladéktalanul tájékoztatja, amint a Rendezvényszervezőtől az erre vonatkozó
információkat megkapja. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esőnapon
való megtartása miatt nem illeti meg elállási jog.
14. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak
érdekében, hogy a Rendezvény esetleges meghiúsulása esetén a Vásárlót
tájékoztassa és a jegyek visszaváltását elősegítse. Ugyanakkor a Vásárló
tudomásul veszi, hogy a Rendezvény elmaradása esetén a jegyek visszaváltásának
folyamatát, helyszínét, határidejét a Rendezvényszervező dönti el és annak
megvalósulásáért a Rendezvényszervező a felelős. A Szolgáltató haladéktalanul
közzéteszi broadway.hu honlapján a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat,
amint azokat hivatalos formában megkapta a Rendezvényszervezőtől. A Szolgáltató
a Rendezvényszervezőtől érkező, a Belépőjegyek visszaváltására vonatkozó
megbízás hiányában a Belépőjegyek visszaváltására, a Belépőjegyek vételárának
visszatérítésére nem kötelezhető. A visszaváltásra a Rendezvényszervező által
megadott, de maximum a meghirdetéstől számított harminc (30) napos jogvesztő
határidőn belül, az eredeti belépőjegy és a vásárlást igazoló bizonylat
felmutatása mellett van lehetőség. A Belépőjegy árán felül, - amelyet a
visszaváltást végző köteles teljes értéken visszaváltani - sem a
Rendezvényszervező, sem a visszaváltást végző nem köteles semmilyen vélt vagy
valós kár, költség megtérítésére.
A Rendezvény elmaradásán kívül egyéb esetekben a
Belépőjegyek visszaváltására nincs mód.
Jó szórakozást kíván Önnek a Broadway Event
2. melléklet
Elállási/Felmondási
nyilatkozatminta
(Kérjük,
csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és
juttassa vissza, ha olyan jegyet vásárolt, mely nem
adott időpontra szól, illetve ha nem jegyet,
hanem más árut vásárolt.)
"Címzett:
Broadway Event Közhasznú Nonprofit Kft.
1136
Budapest, Hegedűs Gyula u. 8
info@broadway.hu
Alulírott/ak
kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás
nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés
időpontja /átvétel időpontja:
Az
elektronikus jegy kódszáma (Csak abban az esetben, ha jegyvásárlás
történt.):
Büntetőjogi
felelősségem tudatában kijelentem, hogy a jegyet nem használtam fel. (Csak
abban az esetben, ha jegyvásárlás történt.)
A
fogyasztó(k) neve:
A
fogyasztó(k) címe:
A
fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt"
3. melléklet
Elállási/Felmondási tájékoztató
1.
Elállási/Felmondási jog
Amennyiben
Ön olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor
felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más
terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, úgy 14
napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az
elállási/felmondási határidő jegy esetén a szerződés megkötésének napjától
számított 14 nap elteltével jár le, ha pedig Ön a jegytől eltérő terméket
vásárolt, akkor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön
vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket
átveszi.
Ha Ön
elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát
tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát juttassa el (például postán, telefaxon vagy
elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Broadway Event Kft., székhely: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula u 9. telefon: +36-1-780-0780, email: info@broadway.hu.
Ebből a célból felhasználhatja a 2. számú mellékletként megtalálható
elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön határidőben gyakorolja
elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi
elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az
elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön
eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön
által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási
költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel,
hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő
fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során
alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön
más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e
visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem
terheli.
Termék
adásvételére irányuló szerződés esetében Ön köteles számunkra a terméket
indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől
számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak
minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A visszatérítést
mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem
igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell
figyelembe venni. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben
bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és
működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt
következett be.
4. melléklet
A kellékszavatosságról és a termékszavatosságról szóló
tájékoztató
1.
Kellékszavatosság
Milyen
esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a
Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai
szerint.
Milyen
jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági
igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek
közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás
számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha
a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy
igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a
vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy
- végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági
jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli,
kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után
haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő
hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés
teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági
jogait már nem érvényesítheti.
Kivel
szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a
vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen
egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a
kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb
feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Broadway
Event Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után
azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a
teljesítés időpontjában is megvolt.
2.
Termékszavatosság
Milyen
esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása
szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen
jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás
termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen
esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba
hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a
gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi
forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő
elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel
érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog
gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját
termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében
gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a
forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági
előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő
egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre
vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.