A Szolgáltató neve:
Broadway Ticket Hungary Kft.
Székhelye és postai címe:
1136 Budapest, Hegedűs Gyula u 9.
Szolgáltató Jegyirodája, ügyfélszolgálata:
Broadway Jegyiroda
Szolgáltató Jegyirodájának, ügyfélszolgálatának címe:
1075 Budapest, Károly Krt. 21.
Nyilvántartó hatóság:
Fõvárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Cégjegyzékszáma:
Cg.01-09-922201
Adószáma:
14619821-2-41
E-mail címe:
info@broadway.hu
Honlapjának címe:
https://broadway.hu
Telefonos ügyfélszolgálat:
+36-1-780-0780
Ügyfélszolgálat e-mail címe:
info@broadway.hu
Panaszkezelés helye és elérhetõségei:
+36-1-780-0780
info@broadway.hu
Munkanapokon 10.00 - 16.00 óra között
Tárhely szolgáltató neve:
4-TEAM Kft.
Tárhely szolgáltató címe:
1046 Budapest, Lahner György utca 8. B. ép. 2. em. 4.
1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Szolgáltató, valamint az internetes rendszerét használó természetes személy (a továbbiakban: Vásárló) között belépőjegyek megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Vásárló között keletkező jogokat és kötelezettségeket. Jelen ÁSZF XV. fejezete szabályozza továbbá a Szolgáltatónak és a Vásárlónak a 2. pontban körülírt Rendezvények tekintetében a rendezvényszervezéssel kapcsolatos jogait és kötelezettségeit. Arról a körülményről, hogy a Rendezvény vonatkozásában a Szolgáltató kizárólag jegyértékesítő szolgáltatást nyújt, vagy a Szolgáltató a Rendezvény szervezője is, a Rendezvényről szóló, a honlapon közzétett adatok, illetve a megvásárolt jegy tartalmaznak tájékoztatást. Szolgáltató tájékoztatja továbbá a Vásárlót, hogy bizonyos körben más jegyértékesítő viszonteladójaként (alvállalkozóként) jár el.
2. A Szolgáltató online internetes rendszert üzemeltet elsősorban különböző színházi-, zenei-, sport és egyéb eseményekre (a továbbiakban: Rendezvény) szóló belépőjegyek és bérletek (a továbbiakban együttesen: Belépőjegyek) megvásárlásának elősegítésére, illetve online webshopot üzemeltet termék- és szolgáltatás-értékesítésre (utalvány, könyv, hanghordozó, parkolójegy stb. vásárlása). A Szolgáltató a saját rendszerén túl az Interticket Kft. által, illetve a Funcode online weboldal (adatkezelő: Ticketpro Hungary Kft., székhelye: 1103 Budapest, Ilka utca 2.) által üzemeltetett rendszert is használja a belépőjegyek értékesítésére (a továbbiakban valamennyi rendszer együttesen Rendszer).
3. A Szolgáltató a Vásárlók részére a Rendszerében fellistázott Rendezvények Belépőjegyeinek megvásárlását biztosítja (a továbbiakban: Szolgáltatás). A Szolgáltató a jelen ÁSZF XV. fejezete szerint rendezvényszervezést is bonyolít (a továbbiakban: Rendezvényszervezés). A Szolgáltató más jegyértékesítő viszonteladójaként is eljár (a továbbiakban: Viszonteladás).
4. A Szolgáltató esetenként a Belépőjegyek értékesítésén túlmenően más termékeket, szolgáltatásokat is értékesíthet (merchandising termékek, a Rendezvényhez kapcsolódó étkezés, ital, egyéb szolgáltatások, stb.). Amennyiben e termékek értékesítésére vonatkozó szabályok eltérnek az általános szabályoktól, úgy a jelen ÁSZF ezt külön jelzi.
5. Szolgáltató kifejezetten felhívja a Vásárló figyelmét arra, hogy amennyiben a Szolgáltató a Rendezvény tekintetében csak jegyértékesítési szolgáltatást nyújt, vagy Viszonteladást folytat, akkor a Rendezvény megszervezése és lebonyolítása a Belépőjegy megvásárlásán túlmenő szolgáltatás. Ilyen esetekben a Rendezvény tényleges lebonyolítása tekintetében a Vásárló a Rendezvény szervezőjével (a továbbiakban: Rendezvényszervező) kerül szolgáltatási jogviszonyba. A Szolgáltató és a Vásárló közötti jogviszony szigorúan és kizárólag a Belépőjegyek értékesítésére korlátozódik, és nem vonatkozik a Belépőjeggyel igénybe venni kívánt szolgáltatásra. A Rendezvényen való részvétel kapcsán jogviszony és szolgáltatási kötelezettség a Belépőjegyet felmutató személy, illetve a Rendezvényszervező között jön létre. Ezt a jogviszonyt a Rendezvény, illetve a Rendezvényszervező hivatalos honlapján található szabályzatok határozzák meg. A Szolgáltató a Rendezvény szervezésében és lebonyolításában nem vesz részt, tevékenysége és felelőssége kizárólag a Belépőjegyek értékesítésére korlátozódik (kivéve, ha a Szolgáltató egyben a rendezvény szervezője is). A Szolgáltató és a Rendezvényszervező által nyújtott szolgáltatások – és az értük való felelősség – tehát elkülönülnek. A Rendezvény a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása a Rendezvényszervező kötelezettsége. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvényen fellépő művészek, sportolók, más előadók szereplése, illetve előadás minősége, lebonyolítása, megvalósulása vagy elmaradása kapcsán. A Belépőjegy ennek megfelelően egy szerződés a Rendezvényszervező és a Vásárló között, amelyben a Rendezvényszervező vállalja a Rendezvény lebonyolítását a Vásárló pedig megfizeti a Belépőjegy ellenértékét.
6. A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amelyhez hatósági engedély szükséges és ezáltal a termék hatósági engedélyköteles.
7. A weboldalon csak 18. életévét betöltött természetes személy vásárolhat. A Vásárló a „Fizetés” vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit, ezzel a Szerződés (I.8. pont) a Felek között létrejön. A szerződés létrejöttével a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket – így különösen az ÁSZF II. fejezetében foglalt tájékoztatást – megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben, valamint az Adatvédelmi Szabályzatban meghatározott körben hozzájárult. (Az Adatvédelmi Szabályzat a www.broadway.hu oldal láblécében található.). A Szolgáltató visszaigazoló üzenete a Vásárló részére akkor tekinthető megérkezettnek, amikor az a Vásárló részére hozzáférhetővé válik.
8. A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a szerződés létrejöttét a Vásárló által megadott, elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határidőn belül őriz meg. A Vásárló által begépelt adatok, a termékre vonatkozóan a Szolgáltató rendszerében őrzött adatok, a tranzakció egyéb adatai (pl. banki visszaigazolás), illetve az ÁSZF szövegezése együttesen alkotják a Felek közötti írásbeli szerződést (a továbbiakban: Szerződés).
9. A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre, és a szerződésre a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadók.
10. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót és Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vásárlót a változásokról a www.broadway.hu oldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal. A Szolgáltató nem köteles a jelen pontban foglalt határidőt az ÁSZF azon módosításaira alkalmazni, amikor az ÁSZF módosítása valamely, a Szolgáltató adataiban bekövetkezett változás, a Szolgáltatás új honlapokra való kiterjesztése, új kézbesítési vagy fizetési mód bevezetése vagy meglévő szolgáltatás díjának változása miatt válik szükségessé, illetve ha a módosítás a már nyújtott szolgáltatásokra vonatkozó egyéb feltételeket nem érinti.
11. Jelen ÁSZF személyi hatálya a Szolgáltatóra és a Vásárlóra terjed ki. A Szolgáltató és a Rendezvényszervező közötti jogviszonyt, továbbá a Vásárló és a Rendezvényszervező közötti jogviszony feltételeit külön szerződések tartalmazzák (kivéve, ha a Szolgáltató egyben a rendezvény szervezője is). Jelen ÁSZF hatálya nem terjed ki a kifizetést bonyolító bankokra és pénzintézetekre, az utalványt elfogadó társaságokra, illetve a szállítást végző alvállalkozókra.
12. Jelen ÁSZF hatálya a közzétételtől kezdődő határozatlan időtartamra szól.
1. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót az alábbi adatokról:
Kérjük kedves Vásárlóinkat, hogy a jegyvásárlás (vagy esetlegesen egyéb termék vásárlása) előtt az alábbi adatokat és tájékoztatást tanulmányozzák át, és kizárólag ennek ismeretében vásároljanak (a jogszabály szóhasználatával: „kössenek szerződést”)!
a) A Rendezvény lényeges tulajdonságai megtalálhatók a Rendezvénynek a honlapon feltüntetett adatlapján. Az adatlapon teljeskörű tájékoztatás található az éppen elérhető jegyekről és azok áráról, bruttó formában (tartalmazza a fizetendő ÁFÁ-t), utalással a törvényes magyar fizetőeszközre, „Ft” formátumban. A Szolgáltató nem árusít olyan termékeket, amelyekre az egységár feltüntetését a jogszabályok megkövetelnék (többféle kiszerelésben kapható vagy több darabos termékek). A Szolgáltató weblapján a Vásárló regisztráció nélkül megtekinthet minden adatot, illetve a Vásárlását is lefolytathatja regisztráció nélkül.
b) A Szolgáltató neve az I. fejezetben található.
c) A Szolgáltató vállalkozás székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levelezési címe az I. fejezetben található. Jegyértékesítés esetén a Szolgáltató a Rendezvény szervezőjének nevében jár el. A Rendezvényszervező neve és postai címe az esemény, illetve a Rendezvény leírásánál megtalálható. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a Belépőjegy elülső oldalán is szerepelnek. Szolgáltató rögzíti, hogy azon esetekben, amelynél sem jegyértékesítőként, sem a rendezvény szervezőjeként nem jár el, ugyanakkor az adott rendezvényre a jegyek a Szolgáltató weboldalán keresztül is elérhetők, az adatok megadásáa a ténylegese jegyrétékesítőt, illetve rendezvényszervezőt terhelik, ezzel kapcsolatos felelősségét kizárja.
d) A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az I. fejezetben megjelölt Broadway Jegyiroda. A Vásárló (fogyasztó) a jegyértékesítéssel kapcsolatos panaszait a Szolgáltató I. fejezetben megjelölt bármely elérhetőségére címezheti.
e) A Szerződés szerinti termékért, illetve Szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás általános forgalmi adót tartalmazó teljes összegét a vásárlási felület ún. „kosár” oldala tartalmazza, megjelölve a bruttó jegyárakat, a kezelési költséget, illetve kényelmi díjat (a továbbiakban együttesen kezelési költség) és az esetleges szállítási költséget. Az itt feltüntetett bruttó árakon felül a Vásárlónak (fogyasztónak) további költsége nem merülhet fel.
f) A Szolgáltató határozatlan időre szóló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.
g) A vásárlás lebonyolítására szolgáló technikai eszköz (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a Vásárló egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat számíthat fel. A Szolgáltató maga azonban emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.
h) A feltüntetett árak az ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve, bruttó árak, az ÁFA összegét magukban foglalják. A szolgáltatás jellegéből adódóan egységár feltüntetésére nincs mód. Ha a Rendszer igénybevételéért a Vásárlónak kezelési költséget kell fizetnie, akkor azt a vásárlás folyamata során a Rendszer pontosan feltünteti. A kezelési költség a Rendszer használatának díja, nem a bankkártya vagy más fizetési mód használata miatt számított összeg. A kiválasztott szállítási és fizetési módok (pl. termékek vásárlásánál a futárszolgálat) további költségekkel járhatnak, amelyet a Rendszer pontosan feltüntet. Az ellenszolgáltatás teljes összege valamennyi költséget tartalmazza. A Szolgáltató a bankkártyás fizetés mellett több fizetési módot elfogad, amelyek részletes leírását a Szolgáltató Vásárlói tájékoztatója tartalmazza. A fizetés és az elektronikus jegy kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. A Szolgáltató által elkészített e-ticket kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti. A Szolgáltatás teljesítése automatikus, a teljesítési határidő azonnali. A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat a jelen ÁSZF XII. fejezete tartalmazza.
i) A Vásárlót, mint fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának jogszabályi határidejéről és egyéb feltételeiről szóló információkat a jelen ÁSZF VII. fejezete és 2., 3. mellékletei tartalmazzák.
j) Megvásárolt Termék visszaküldésének költségeiről szóló információkat a jelen ÁSZF VII. fejezete és 2., 3. mellékletei tartalmazzák.
k) A Szolgáltató olyan tranzakciókat nem bonyolít, amely során a Vásárlót, mint fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlása miatt a Vásárló köteles lenne megtéríteni a Szolgáltató észszerű költségeit.
l) A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) bek. l) pontja alapján a jogszabályban meghatározott elállási jogát, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának további feltételeiről szóló információkat az ÁSZF VII. fejezete és 2., 3. mellékletei tartalmazzák.
m) A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségeket a jelen ÁSZF VIII. fejezete és 4. melléklete részletezi.
n) A Szolgáltató minden munkanapon 10-től 16 óráig telefonos ügyfélszolgálatot működtet, amely készséggel áll a Vásárlók rendelkezésére a +36-1-780-0780 telefonszámon, illetve az info@broadway.hu e-mail címen. Mindazonáltal a panaszokkal kapcsolatos ügyintézés hatékonysága, illetőleg az ellenőrizhetősége érdekében javasoljuk, hogy panaszával írásban forduljon a Szolgáltatóhoz a megadott emailcímen.
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, illetve melléklete értelmében a Szolgáltató által nyújtott valamennyi szolgáltatásra jogszabályban előírt jótállási kötelezettség nem vonatkozik.
o) A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.
p) A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés határozott időre jön létre, időtartama Belépőjegy vásárlása, Viszonteladás és Rendezvényszervezés esetén a Rendezvény időpontjáig vagy a Rendezvény meglátogatásáig (pl. nem időpontra szóló kiállítási Belépőjegyek), más termékek esetében pedig termék átvételéig tart.
q) A Szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át.
r) A vásárlási folyamat során a Vásárlónak az ellenérték megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek.
s) A Szolgáltató részére letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a Vásárló nem nyújt.
t) A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések: Az adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Az adattartalmat RAID technológiával több merevlemezen tároljuk a külső szolgáltatók által biztosított szervereken. Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.
u) A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.
v) Az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával, jogutódlással megszűnt. Másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.
w) A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése. E célból a békéltető testület megkísérli a felek közötti egyezség létrehozását, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve:
Budapesti Békéltető Testület, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Felhívjuk az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező vásárlóink figyelmét, hogy amennyiben határon átnyúló fogyasztói jogvitájuk van – vagyis szokásos tartózkodási helyük nem Magyarországon van – úgy az interneten keresztül vásárolt termék, vagy szolgáltatás kapcsán igénybe vehetik az online vitarendezési platformot is. Az online vitarendezési platform elérhető az alábbi linken: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Rendszerrel, vagy a Belépőjegyekkel történő bármilyen visszaélés esetén.
2. A Vásárló kijelenti és felelősséget vállal azért, hogy az általa közölt adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a Rendszerben. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. A Szolgáltató kizárólag a Vásárló által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vásárló a vásárlás folyamata során bármikor vissza tud lépni a folyamatban és lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A vásárlás befejezését követően észlelt hiba esetén a javítást emailben tudja igényelni a Szolgáltatótól. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult Vásárló valódiságát ellenőrizni. Olyan Rendezvények esetében, ahol a Rendezvényszervező vagy rendezvényszervezőként a Szolgáltató a Belépőjegyeket névre szólóan bocsátja ki és azok nem átruházhatók, a Szolgáltató jogosult a Vásárló adatait a Rendezvényszervező által megkívánt módon ellenőrizni.
3. A Szolgáltató a Vásárló adatait a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. tv. 5 § (1) a) bekezdése alapján az érintett önkéntes hozzájárulása, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályai szerint kezeli. Az adatvédelemre vonatkozó részletes szabályokat az „Adatvédelmi Szabályzat” tartalmazza, amely elérhető a vásárlási felület láblécében.
4. A vásárlás során az ún. „Kosár” oldalon a Vásárlónak lehetősége van a kosár tartalmát módosítani, törölni, vagy újabb termékeket kiválasztani. Az ezt követő ún. „Fizetés” oldalon adja meg a Vásárló a vásárláshoz szükséges adatait. Amennyiben az adatok javítása szükséges, azt a Vásárló korlátlanul megteheti, az ún. „kosáridő” lejártáig, vagy addig, amíg nem kattintott a „Fizetés” vagy „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombra. Ezt követően a fizetés a fizetési szolgáltató felületén történik (a SimplePay adatbeviteli felülete; az itt megadott adatokat a Szolgáltató nem ismeri meg, és nem tárolja).
5. A Szolgáltatás igénybevételével a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az adatokat továbbíthassa az adatfeldolgozóknak, valamint az adott rendezvény szervezőjének kizárólag abból a célból, hogy a rendezvény szervezője a rendezvény elmaradásáról, időpontjának változásáról vagy a nézőt bármilyen szempontból érintő fontos körülményről közvetlenül és azonnali módon is tájékoztatást adhasson, illetve a jegyek visszaváltását vagy becserélését közvetlenül intézhesse.
6. A személyes adatokat kezelésével, tárolásával kapcsolatban a Szolgáltató az elvárható legnagyobb gondossággal jár el. Az elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló támadások által okozott esetleges károkért azonban a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
1. A jegyvásárlás menetére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató Vásárlói Tájékoztatója tartalmazza.
2. A jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően a webáruházak kötelesek 48 órán belül visszaigazolni a Vásárló megrendelését. Abban az esetben, ha a Vásárló Belépőjegyet vásárol a Szolgáltató rendszerén keresztül, a jegyvásárlás a fizetés sikeres megtörténte után gyakorlatilag azonnal, valós időben megtörténik, és a Vásárló a megrendelt Belépőjegyeket elektronikus formában azonnal kézhez kapja. Így a 48 órán belüli megrendelés-visszaigazolás helyett a Vásárló magát a Belépőjegyet is tartalmazó visszaigazoló e-mailt (vagy más elektronikus formátumú üzenetet) veszi kézhez.
3. Amennyiben a Vásárló a vásárlást követő néhány percen belül nem kapja meg a megvásárolt belépőjegyeket, ennek oka feltételezhetően internetes kapcsolati hiba. Fontos, hogy ebben az esetben a Vásárló ne ismételje meg a tranzakciót, hanem haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Szolgáltató Ügyfélszolgálatával (+36-1-780-0780), amely a problémát orvosolja. Ugyanakkor felhívjuk Vásárlóink figyelmét arra, hogy ha 48 órán belül nem kapott visszaigazolást a megrendeléséről, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól, azaz a továbbiakban nem köti őt a megrendelése és nem köteles azt átvenni, kifizetni.
1. A vételár kiegyenlítésére, a fizetési módokra, a jegyek átvételére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató Vásárlói Tájékoztatója tartalmazza.
2. A Vásárló által lefolytatott banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
3. A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Vásárlót terheli a felelősség.
4. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét arra, hogy a Belépőjegyek árának meghatározása az adott Rendezvényt szervező Rendezvényszervező hatáskörébe tartozik. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor egyoldalúan megváltoztassa a Belépőjegyek vételárát a Rendezvényszervező utasításai alapján, illetve a járulékos költségek mértékét. Az árváltoztatás joga nem alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.
Egyes Rendezvények esetében a Rendezvényszervezők ún. dinamikus árazást alkalmaznak. A dinamikus, vagy keresletalapú árazás egy olyan kifinomult árazási technológia, melyben az ár a kereslet és kínálat viszonyának függvényében folyamatosan felülvizsgálatra és finomhangolásra kerül. A keresletet számos tényező befolyásolja: az előadóhely, az előadók, a darab, az előadás időpontja, az előadás sikeressége, hogy hányan kívánják és mikor megtekinteni, de még az időjárás és az alternatív program lehetőségek is. A dinamikus árképzés során e tényezők és az előadásra rendelkezésre álló helyek figyelembevételével állapítja meg a rendszer az aktuális árat. Ezért az ár felfelé és lefelé is módosulhat. A dinamikus árazás során a keresleti és kínálati viszonyok eltérő árat indukálhatnak az azonos program különböző előadásaira. Az éppen dinamikusan árazott előadásokat ikon, vagy tájékoztató szöveg jelöli. A jelölés arra hívja fel a figyelmet, hogy az előadás jegyeinek ára a Rendezvényszervező által meghatározott időszakonként (pl. 15 perc, vagy 60 perc) változhat. Előfordulhat, hogy egy, a dinamikus árazással jelölt előadás árai nem mindegyik árkategóriában változnak, és az is előfordulhat, hogy egy előadás jegyei bizonyos időszakokban fix árazással, más időszakokban dinamikus árazással árazódnak, a Rendezvényszervező döntéseinek megfelelően. A dinamikus árazást jelző ikon vagy tájékoztató szöveg a pillanatnyi állapotról ad tájékoztatást. Lehetséges, hogy a Belépőjegy ára megváltozik, míg Ön a programok között keres, ugyanakkor a Belépőjegy ára a kosárba helyezést követően akkor sem változik meg, ha közben a Belépőjegyek ára általánosságban megváltozott. Kérjük a vásárlást megelőzően ellenőrizze, hogy a kosárban feltüntetett ár megfelel a vásárlási szándékainak.
5. A Belépőjegy kosárba helyezése nem kötelezi a Vásárlót vásárlásra. Amennyiben a Vásárló mégsem kívánja megvásárolni a kiválasztott Belépőjegyet, akkor azt a kosarából bármikor kiveheti, vagy akár az egész kosár tartalmát is törölheti, illetve 30 perc elteltével a kosáridő lejár (egyes esetekben a kosáridő ennél hosszabb, vagy rövidebb lehet, amelyet az adott oldal pontosan és folyamatosan mutat), amely szintén a vásárlás meghiúsulását eredményezi.
6. A Szolgáltatás keretében fizetés nélküli foglalásra nincs lehetőség. A fizetés és az elektronikus jegy kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. Az e-ticket kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató kizárólag elektronikusan kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése automatikus. Amennyiben emailfiókjában nem találja e-ticketünket tartalmazó emailünket, kérjük, ellenőrizze fiókja spam mappáját is.
7. A vásárlás elektronikus bizonylatait a Szolgáltató a jegyértékesítő partnereinek a szerverein, az Interticket esetén a szerverek tárolására szolgáló szerverparkban (T-Systems Adatpark, 1087 Budapest, Asztalos Sándor u. 13.) őrzi meg az Interticket rendszeren keresztül vásárolt jegyek kapcsán. A Funcode rendszerén keresztül vásárolt jegyek a Ticketpro Hungary Kft. (Székhelye: 1103 Budapet, Ilka utca 2.) szerverein rendszeren kerülnek tárolásra.
8. A Vásárló a vásárlásról ún. e-számlát (elektronikus számlát) kap, amelynek kiállításához és megküldéséhez a Vásárló az ÁSZF elfogadásával hozzájárulását megadja. Az elektronikus számla egy olyan számla, ami elektronikus jelek formájában tartalmazza a számla adatokat. Az elektronikus számla csak elektronikus formában állítható ki, továbbítható és tárolható, annak papír alapú módozata eredeti hiteles dokumentumként nem használható. A Szolgáltató vagy a Rendezvényszervező az e-számlát a Vásárló által megadott adatok alapján, automatikusan, e-számla szolgáltató (számlázz.hu, üzemeltető: KBOSS.hu Kft., adószám: 13421739-2-13, cégjegyzékszám: 13-09-101824, székhely: 2000 Szentendre, Táltos u. 22/b). közbeiktatásával bocsátja ki. Az elektronikus számlákat a számlázz.hu a saját székhelyén őrzi. A Vásárló a vásárlási folyamat megindításával kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja az e-számlát, illetve adatai átadását az e-számla szolgáltatója részére. Amennyiben a Vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a Vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában, valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni. A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatnak (az info@broadway.hu címre) továbbított e-mailben kérheti. Az ajándék utalványt az Áfa törvény 259.§.15. pontja a pénzhelyettesítő eszközök között sorolja fel, és mint ilyen nem terheli áfa fizetési kötelezettség. A pénzhelyettesítő eszköz értékesítése nem minősül termékértékesítésnek, így mentesül a számla-kibocsátási kötelezettség alól, feltéve, hogy az ügyletről számviteli bizonylat kerül kiállításra. Az ajándékutalvány vásárlásakor kiállított kibocsátói bizonylat adatainak utólagos módosítására nincs lehetőség.
1. A Rendezvényszervező bizonyos rendezvények esetében lehetővé teheti, hogy a belépőjegy vételárát a jegyvásárló kiegyenlíthesse a 76/2018 (IV. 20.) Korm. rendelet (a továbbiakban SZÉP rendelet) szerint szabályozott Széchenyi Pihenő Kártyával (ismert nevén SZÉP kártya). Nem minden rendezvényre vásárolható belépőjegy SZÉP kártya felhasználásával, hiszen a SZÉP rendelet maga is korlátozza a rendezvények körét. Amennyiben az adott rendezvény a SZÉP rendelet által engedélyezett körbe tartozik, a Szervező maga jogosult abban dönteni, hogy az adott rendezvényre a SZÉP kártyát elfogadja-e vagy sem.
2. A SZÉP kártya elfogadás során létrejövő ügyletek a SZÉP kártya birtokosa és a Rendezvényszervező közötti jogügyletnek minősülnek. A Szolgáltató az ügylet során kizárólag a jegyértékesítő rendszert, mint szoftvert biztosítja, az értékesítés során sem ügynökként, sem bizományosként nem vesz részt.
3. A SZÉP kártyák elfogadását végző pénzintézettel közvetlenül a Rendezvényszervező köti meg a szerződéseket. Ennek megfelelően a Szolgáltató a SZÉP kártya műveletekkel összefüggő, a kártyabirtokos és a Rendezvényszervező, illetve a pénzintézet közötti jogvitákba nem kapcsolódik be, az ilyen vitákkal kapcsolatos mindennemű felelőssége kizárt.
4. A SZÉP kártyával megvásárolható események esetén – a fizetési aloldalon – megjelenik a SZÉP kártya, mint fizetési lehetőség. A vásárlás akkor lesz sikeres, ha a SZÉP kártyán rendelkezésre álló felhasználható összeg teljes egészében fedezi a kiválasztott és kosárba tett termékek ellenértékét, ugyanis részben SZÉP kártyás, részben bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.
1. Jegytípusok:
• Elektronikus utalvány: A vásárlást követően a Szolgáltató egy igazoló e-mailt küld a Vásárló által megadott e-mail címre. Az email tartalmazza a megvásárolt Belépőjegyek részletes adatait és egy utalványazonosítót. Az utalványt a Vásárlónak ki kell nyomtatnia és az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott e-mail felmutatásával kapja meg a megvásárolt Belépőjegyeket.
• E-ticket: A vásárlást követően a Szolgáltató egy e-mailt küld a Vásárló által megadott e-mail címre, amely kattintható link formájában, vagy csatolt mellékletként, vagy ún. landing page-en keresztül tartalmazza az e-ticketet. Az E-ticket egy teljes értékű elektronikus Jegy. Az E-ticketen lévő számsor és vonalkód az összes szükséges információt tartalmazza az elektronikus beléptetéshez. A vonalkódot a Rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik.
2. A saját nyomtatású jegyeket a Vásárló a sikeres vásárlást követően saját maga töltheti le a saját vásárlói oldalán keresztül PDF formátumban és maga nyomtathatja ki. Az E-ticket belépőjegyeket nem lehet sem személyesen a jegypénztárakban, sem postai úton átvenni. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét arra, hogy a kinyomtatott E-ticket abban az esetben használható fel a Rendezvényre történő belépéskor, amennyiben azon a vonalkód és a vonalkód melletti kód jól olvasható.
3. A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Vásárlót terheli. Az E-ticket belépőjegyet a Vásárló köteles kinyomtatva, vagy elektronikus eszközön megnyitva a Rendezvényre történő belépéskor felmutatni. Vásárló tudomásul veszi, és kifejezetten egyetért azzal, hogy az E-ticket-en található vonalkódot a Rendezvényszervező a Rendezvény helyszínén elektronikusan ellenőrzi, és azonnal érvényteleníti. A beléptetés az első érvényesítés alapján történik. Így az az első jegy érvényes, amelyet a Rendezvényszervező beléptető-rendszere az adott vonalkóddal beléptetésre elfogadott. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól, hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg az E-ticket belépőjegyet vásárlóval. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.
4. Ha az adott rendezvényhez tartozó oldal ezt kifejezetten feltünteti, a Szolgáltató a Vásárló kívánságára egyes rendezvények esetén vállalja, hogy a jegyet biztonsági, ún. „hagyományos” jegypapírra kinyomtatja és azt futárszolgálattal kiszállíttatja, a Vásárló költségén. Ebben az esetben ezt a kiszállítási lehetőséget, a futárszolgálat díját, valamint a kiszállítás határidejét a Kosár oldal minden esetben pontosan, (a díj esetében bruttó összegben) feltünteti. A Szolgáltató által értékesített termékek esetében a kiszállítás díja nem függ összeghatártól, illetve súlytól.
1. A vásárlás a „Fizetés” vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható.
2. A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól.
3. Abban az esetben, ha a Vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezek a jogok az alábbi módon érvényesíthetők:
a) Az elállási és felmondási jog a fent részletezett esetekben a vásárlástól számított 14 napon belül gyakorolható, a jelen ÁSZF 1. mellékleteként csatolt elállási és felmondási nyilatkozatminta felhasználásával, vagy erre irányuló egyéb egyértelmű írásbeli nyilatkozat útján.
b) Az ÁSZF 1. mellékleteként csatolt minta kitöltésén túlmenően olyan e-ticket vagy voucher esetén, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) a Vásárlónak meg kell jelölnie az e-ticketen/voucheren szereplő kódszámot. Nyilatkozni kell továbbá arra nézve, hogy a Vásárló a jegyet nem használta fel. A jegyet nem szükséges megküldeni, mert azt a Szolgáltató elektronikusan érvényteleníti.
c) Amennyiben a Vásárló árut vagy utalványt vásárolt, vagy nem adott időpontra szóló jegyét kinyomtatott formában futárszolgálat útján kapta meg, úgy azt legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül vissza kell küldenie a Szolgáltató székhelyére (1136 Budapest, Hegedűs Gy. u. 9.). A Vásárlót terheli az áru visszaküldésének költsége. A Vásárló felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.
d) Ha a Vásárló jogszerűen eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A visszajáró összeget a Szolgáltató a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza.
e) Az elállási és felmondási jogról további részletes tájékoztatót talál a jelen ÁSZF 2. mellékleteként csatolva.
4. A VII.3. pontban foglalt termékekre vonatkozóan a kellékszavatosságról és termékszavatosságról szóló tájékoztató a jelen ÁSZF 3. melléklete.
1. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.
2. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.
3. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Rendezvényszervezőktől beérkezett lényeges információkat eljuttassa az érdeklődőkhöz. Ugyanakkor a Szolgáltató nem vállal felelősséget a Szolgáltatás honlapján az egyes Rendezvényekhez kapcsolódó olyan információkkal, tartalmakkal kapcsolatban, amelyeket a Rendezvényszervező maga rögzített a rendszerben, vagy a Rendezvényszervezőtől kapott információkat rögzítette a Szolgáltató munkatársa.
4. A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartással okozott károkért felel. A felelősség mértéke korlátozott, az nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.
5. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.
6. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vásárló, a Rendezvényszervező, vagy harmadik személy szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.
1. Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény meghirdetett feltételeknek megfelelő lebonyolítása a Rendezvényszervező kötelezettsége. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a Belépőjegy elülső oldalán szerepelnek. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Belépőjeggyel látogatott Rendezvény megtartása, illetve az azon fellépő művészek, sportolók, stb. előadásának, illetve részvételének minősége, a Rendezvény lebonyolítása, megtartása kapcsán. A Rendezvényen való részvétel kapcsán jogviszony és szolgáltatási kötelezettség a Belépőjegyet felmutató személy, illetve a Rendezvény szervezője között jön létre. A Szolgáltató nem lehet részese a Rendezvényszervező és a Vásárló (illetve a jegy mindenkori birtokosa) közötti esetleges jogvitának, amely a Rendezvény minőségének elégtelensége vagy a rendezvény elmaradása, illetve bármely egyéb, a Rendezvénnyel kapcsolatos kifogás miatt keletkezik. A részvételi feltételek, a Rendezvény, illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendje előadásonként és rendezvényenként jelentősen eltérhet. Ezekről a szabályokról a Vásárló a Rendezvényszervezőtől tud érdeklődni.
2. A Belépőjegy szabadon átruházható – kivéve, ha az adott Rendezvény szervezője ettől eltérően rendelkezik (ilyen esetben a Rendezvény adatlapja tájékoztatást és szabályokat tartalmaz erre vonatkozóan). A Vásárló kijelenti, hogy a Belépőjegyet csak akkor adja át más személynek, ha az új jegybirtokos a Szolgáltató ÁSZF-jét elfogadta.
3. Amennyiben a Belépőjegyen eltérő adat nem kerül feltüntetésre, a Belépőjegy a Belépőjegyen feltüntetett Rendezvényre egyszeri alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak felmutatóját, egy főt. Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Belépőjegy pótlására nincs lehetőség.
4. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a Rendezvény előre már bizonyosan látható, és a már bekövetkezett meghiúsulása esetén a Vásárlót a Rendezvényszervező tájékoztatása alapján tájékoztassa és a jegyek visszaváltását elősegítse. Meghiúsulásnak kizárólag a Rendezvény teljes, végleges, pótolhatatlan elmaradása minősül. Nem minősül meghiúsulásnak, ha a Rendezvényt az előzetesen meghirdetett időpontban a Szolgáltatónak, illetve a Rendezvényszervezőnek nem felróható okból nem lehet megtartani, de a Rendezvényszervező megtartására új időpontot jelent be. Ebben az esetben a már megvásárolt Belépőjegyek visszaváltására nincsen lehetőség, hanem a megvásárolt jegyek eredeti áron, változatlanul érvényesek a Rendezvényre. Ugyanakkor a Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény meghiúsulása esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a Rendezvényszervező határozza meg és annak megvalósulásáért kizárólag a Rendezvényszervező a felelős. A Szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlókat a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokról, amint azokat hivatalos formában megkapta a Rendezvényszervezőtől. A Vásárlók a Rendezvényekkel kapcsolatos változásokat a www.broadway.hu és www.jegy.hu oldalakon követhetik figyelemmel. A Szolgáltató a Rendezvényszervezőtől érkező, a Belépőjegyek visszaváltására vonatkozó megbízás hiányában a Belépőjegyek visszaváltására, a Belépőjegyek vételárának visszatérítésére nem kötelezhető. A visszaváltásra a Rendezvényszervező által megadott, jogvesztő határidőn belül, az eredeti belépőjegy és a vásárlást igazoló bizonylat felmutatása mellett van lehetőség. A Belépőjegy árán felül, – amelyet a visszaváltást végző köteles teljes értéken visszaváltani – sem a Rendezvényszervező, sem a visszaváltást végző nem köteles semmilyen vélt vagy valós kár, költség megtérítésére. A Rendezvény meghiúsulásán kívüli egyéb esetekben a Belépőjegyek visszaváltására nincs mód. A Rendezvény meghiúsulása esetén a Belépőjegy megvásárlása során igénybe vett egyéb szolgáltatások árának visszatérítésének jogosságát aszerint kell megítélni, hogy az egyes szolgáltatások a szolgáltatás nyújtója által teljesítésbe mentek-e. Az esetlegesen felszámított kezelési költség a jegyvásárlási rendszer használatának a díja, nem tartozik a jegyárhoz. Az előadás elmaradása esetén a kezelési költség visszatérítésre kerül, kivéve, ha az elmaradásra olyan okból kerül sor, amely vis major következménye.
5. Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági vagy kormány határozat vagy intézkedés, amely a rendezvényt tiltja vagy korlátozza, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály vagy esemény (a továbbiakban: vis major) következményeképpen, amely a Vásárló, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy a vis majorral érintett személy nem tartozik felelősséggel semmilyen késedelemért, veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. Amennyiben a fent felsorolt körülmények következményeképpen egy Rendezvény előre láthatóan vagy már ténylegesen meghiúsul, erről a Szolgáltató a lehető leghamarabb értesíti a Vásárlókat. A vis major megszűnése után a Rendezvényszervező saját döntése szerint pótolhatja a meghiúsult Rendezvényt, ha ezt a lemondással érintett Rendezvények száma, az akadály jellege és az érintett Vásárlók száma, valamint a Rendezvényszervező rendelkezésére álló kapacitások lehetővé teszik. A jelen pontban felsorolt okokból történő Rendezvény meghiúsulása esetén a Szolgáltató a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles.
1. A Szolgáltató székhelye, a panaszügyintézés helye, az ügyfélszolgálatának levelezési címe, elektronikus levelezési címe, internetes címe és telefonszáma az ÁSZF I. fejezetében található.
2. A Vásárló a Szolgáltatónak a Szolgáltatás nyújtásával közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó hivatalos panaszát kizárólag írásban közölheti a Szolgáltatóval, illetőleg a Rendezvényszervezővel. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vásárló által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
4. A Szolgáltató nem folytat közszolgáltatási tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok (speciális ügyfélszolgálat működtetése, meghosszabbított ügyfélfogadási idő, előzetes időpont foglalás, folyamatos elérhetőség, öt perces bejelentkezési idő, vásárlóvédelmi referens stb.).
1. Az adatok kezelésére, az országhatáron belüli vagy azon túl található harmadik fél részére történő továbbítására nem kerül sor, kivéve azon eseteket, amikor a Szolgáltató valamely Partner termékeit értékesíti és az adatok továbbítására a Partnerrel megállapodást kötött. Az egyes termék leírásában a Partner egyértelműen feltüntetésre kerül.
2. Szolgáltató és a Partner önálló adatkezelőknek tekintendők, mindkettő önállóan felel az általa kezelt személyes adatok biztonságáért, továbbá azért, hogy az adatkezelés időtartama, a hozzáférésre jogosultak köre, és az érintett tájékoztatása, továbbá az érintett adatkezeléssel kapcsolatos kéréseinek teljesítése a GDPR Rendeletnek megfelelően történjen. A szolgáltatás igénybevételével a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az adatokat továbbíthassa Partner részére. A Partner által alkalmazott adatkezelési szabályokról a Vásárló közvetlenül Partnertől kérhet tájékoztatást a GDPR Rendelet rendelkezéseivel összhangban. A Szolgáltató az ilyen Vásárlók adatait csak annyiban kezeli, amennyiben a Partner ezt – a vásárlás lebonyolításához, illetve a kedvezmények biztosításához – megköveteli.
1. A Szolgáltatás honlapján megjelenő védjegyek a Szolgáltató, illetve más jogtulajdonosok kizárólagos tulajdonát képezik. Ezen megjelöléseket a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett és előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek semmilyen módon nem használhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.
2. A honlapon elérhető információk és más dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak, az ezekhez fűződő jogok a Szolgáltatót, illetve a jogtulajdonosokat illetik meg. A honlapon elérhető információkat és egyéb anyagokat a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek a honlap céljától eltérően nem használhatják, nem másolhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.
3. A Vásárló által a honlap használatával kapcsolatban közölt megjegyzéseken (pl. chat, blog), észrevételeken, javaslatokon és ötleteken a Szolgáltató korlátlan és kizárólagos felhasználási jogosultságot szerez, ez azonban nem jelenti azt, hogy bármely bejegyzés, megjegyzés stb. a Szolgáltató véleményét tükrözné. A Szolgáltató korlátozás nélkül jogosult a Felhasználó (Vásárló) észrevételeinek hasznosítására, felhasználására, átadására, közzétételére, törlésére, nyilvánosságra hozatalára anélkül, hogy a Vásárló részére ezért bármilyen módon ellenszolgáltatást kellene nyújtania.
1. A Belépőjegyen feltüntetett Rendezvény kezdési időpont tájékoztató jellegű, a tényleges kezdés időpontja ettől eltérhet.
2. A Belépőjegy fajtájától függően digitális és analóg biztonsági megoldásokat tartalmazhat, amely védi a Belépőjegyet a hamisítás ellen. Amennyiben a Szolgáltató, a Rendezvényszervező, vagy a Rendezvény helyszínén közreműködő biztonsági szolgálat azt észleli, hogy a Belépőjegyen a biztonsági jelek sérültek, hiányosak, azokon szándékos rongálás jeleit vélik felfedezni, vagy azokat reprodukáltnak, másoltnak ítélik meg, a Belépőjegy felmutatójától a Rendezvényre történő belépést megtagadhatják, illetve a Rendezvény területének elhagyására szólíthatják fel. Az ilyen indoklással történt kitiltás miatt Vásárló semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel a Szolgáltatóval szemben.
3. Bizonyos Belépőjegyek csak bizonyos felhasználó kört jogosítanak fel a belépésre (gyermekjegy, nyugdíjas jegy, szakmai jegy stb.) A jogosultság meglétét a Szolgáltató a vásárláskor nem vizsgálja. A Rendezvényszervező a biztonsági szolgálaton keresztül jogosult annak ellenőrzésére, hogy a Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a belépőjegy felmutatója nem igazolja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a jegy Vásárlója, illetve a Belépőjegy felmutatója kártérítésre nem jogosult.
4. Bizonyos esetekben a Belépőjegyek a Rendezvény területén belül is csak bizonyos területek látogatására jogosítanak fel.
5. A Rendezvényt mindenki csak a saját felelősségére látogathatja. Bár a Rendezvényszervező minden tőle elvárhatót megtesz a Rendezvény biztonságos lebonyolítása érdekében, a Szolgáltató az esetlegesen felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Bódultság, kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt a Rendezvény még érvényes Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható.
6. A Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek; a Rendezvény látogatója ebből fakadóan nem támaszthat sem a Szolgáltató, sem a Rendezvény szervezője, sem a felvétel jogos felhasználója felé semmilyen igényt.
7. A részvételi feltételeket, a Rendezvény, illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendjét, a biztonsági szolgálat és egyéb rendvédelmi szervek utasításait megszegő Látogatót a Rendezvényszervező a Rendezvény biztonságos lebonyolítása, illetve a Rendezvényen tartózkodó Látogatók zavartalan szórakozásának biztosítása érdekében eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető.
8. Valamennyi Rendezvény tekintetében a Rendezvényszervező fenntartja a jogot a fellépő művész, szereplő, előadó stb. személyében, a szereposztásban, a Rendezvény helyszínének és időpontjának, illetve a Rendezvényben történt indokolt változtatásra.
9. Azon szabad téren megrendezett Rendezvény esetében, amely rendelkezik esőhelyszínnel, Vásárló a jegyvásárlással automatikusan tudomásul veszi, hogy a Rendezvényszervező szabadon dönthet az adott rendezvény esőhelyszínen történő megtartása mellett. A Szolgáltató e döntésről a Vásárlókat a www.broadway.hu oldalon keresztül haladéktalanul tájékoztatja, amint a Rendezvényszervezőtől az erre vonatkozó információkat megkapja. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esőnapon való megtartása miatti halasztása mellett nem illeti meg elállási jog. A szakmában kialakult általános szokások szerint az időjárás miatti félbeszakítás, idő előtti befejezés, vagy késleltetett kezdés mellett is rendben megtartottnak kell tekinteni a Rendezvényt, amennyiben a Rendezvény több mint fele rendben megtartásra került, illetve a Rendezvény kezdése a Rendezvény tervezett hosszához képest 50 %-nál kevesebbet csúszik, vagy 25 %-nál kevesebb ideig kell szüneteltetni. A Rendezvényszervező jogosult ettől eltérő szabályokat meghatározni az esőnapra, illetve a részben megtartásra került Rendezvényekre vonatkozóan.
1. Amennyiben a Szolgáltató a Rendezvényszervező is egyben, abban az esetben alkalmazandók jelen fejezet rendelkezései az ÁSZF egyéb rendelkezései kiegészítéseként. Ebben az esetben a Rendezvénynek a meghirdetett feltételeknek megfelelő lebonyolítása a Szolgáltató kötelezettsége. A Rendezvényen való részvétel kapcsán jogviszony és szolgáltatási kötelezettség a Belépőjegyet felmutató személy, illetve a Szolgáltató között jön létre. A részvételi feltételek, a Rendezvény, illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendje előadásonként és rendezvényenként jelentősen eltérhet.
2. Valamennyi Rendezvény tekintetében a Szolgáltató fenntartja a jogot a fellépő művész, szereplő, előadó stb. személyében, a szereposztásban, a Rendezvény helyszínének és időpontjának, illetve a Rendezvényben történt indokolt változtatásra.
3. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a Rendezvény előre már bizonyosan látható, és a már bekövetkezett meghiúsulása esetén a Vásárlót tájékoztassa és a jegyek visszaváltását elősegítse. Meghiúsulásnak kizárólag a Rendezvény teljes, végleges, pótolhatatlan elmaradása minősül. Nem minősül meghiúsulásnak, ha a Rendezvényt az előzetesen meghirdetett időpontban a Szolgáltatónak nem felróható okból nem lehet megtartani, de a Szolgáltató a tárgyévet követő év december 31. napjáig a Rendezvény megtartására új időpontot jelent be. Ebben az esetben a már megvásárolt belépőjegyek visszaváltására nincsen lehetőség, hanem a megvásárolt jegyek eredeti áron, változatlanul érvényesek a Rendezvényre. A Szolgáltató haladéktalanul közzéteszi www.broadway.hu honlapján a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, amint nyilvánvalóvá válik, hogy a rendezvény meghiúsult és új időpontban való megtartása nem lehetséges. A Vásárlók a Rendezvényekkel kapcsolatos változásokat a www.broadway.hu és www.jegy.hu oldalakon követhetik figyelemmel. A visszaváltási lehetőségekről emailben közölt jogvesztő határidőn belül, az eredeti belépőjegy és a vásárlást igazoló bizonylat felmutatása mellett van lehetőség. A Belépőjegy árán felül, – amelyet a visszaváltást végző köteles teljes értéken visszaváltani – sem a Szolgáltató, sem a visszaváltást végző nem köteles semmilyen vélt vagy valós kár, költség megtérítésére. A Rendezvény meghiúsulásán kívüli egyéb esetekben a Belépőjegyek visszaváltására nincs mód. A Rendezvény meghiúsulása esetén a Belépőjegy megvásárlása során igénybe vett egyéb szolgáltatások árának visszatérítésének jogosságát aszerint kell megítélni, hogy az egyes szolgáltatások a szolgáltatás nyújtója által teljesítésbe mentek-e. Az esetlegesen felszámított kezelési költség a jegyvásárlási rendszer használatának a díja, nem tartozik a jegyárhoz. Az előadás elmaradása esetén a kezelési költség visszatérítésre kerül, kivéve, ha az elmaradásra olyan okból kerül sor, amely vis major következménye.
1. A Szolgáltató annak érdekében, hogy azok az ügyfelei is megismerhessék a vásárlásukkal, illetve a Belépőjegyekkel kapcsolatos szabályokat, akiknek nincs alkalmuk a Szolgáltató ÁSZF-jét on-line módon részletesen áttanulmányozni, a Szolgáltató felkérte a vele szerződéses kapcsolatban álló jegyirodákat, hogy a jelen ÁSZF-et az irodában jól látható helyen, folyamatosan tegyék elérhetővé mindazoknak a jegyvásárlóknak, akik a Szolgáltató Rendszeréből vásárolnak.
2. A Szolgáltató jogosult alvállalkozókat, adatfeldolgozókat igénybe venni. Az alvállalkozókért úgy felel, mintha a szolgáltatást maga nyújtotta volna.
3. A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.
4. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadóak.
„Címzett: Broadway Ticket Hungary Kft.
1136 Budapest, Hegedűs Gyula u. 9.
info@broadway.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Az elektronikus jegy kódszáma (Csak abban az esetben, ha jegyvásárlás történt.):
Büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a jegyet nem használtam fel. (Csak abban az esetben, ha jegyvásárlás történt.)
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt”
1. Elállási/Felmondási jog
Amennyiben Ön olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, úgy 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő jegy esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le, ha pedig Ön a jegytől eltérő terméket vásárolt, akkor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát juttassa el (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Broadway Ticket Hungary Kft., székhely: 1136 Budapest, Hegedűs Gyula u 9., email: info@broadway.hu. Ebből a célból felhasználhatja a 2. számú mellékletként megtalálható elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
Termék adásvételére irányuló szerződés esetében Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Broadway Ticket Hungary Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.