A Broadway Ticket Hungary Kft. az InterTicket Kft. Magyarország jegyrendszerét használja. Több száz színház, koncertterem, múzeum, fesztivál, rendezvényszervező és előadó veszi igénybe szolgáltatásait, így a webes értékesítési rendszert is. Ön információt kaphat a számítógépes jegyértékesítési rendszerhez kapcsolódó előadóhelyek előadásairól, az azokra megvásárolható jegykészletről. A kiválasztott előadásra kiválaszthatja belépőjegyét, amelyet azonnal meg is vásárolhat elektronikus fizetéssel.
Azon előadások esetében, ahol a jegyek helyre szólnak a nézőtéren, a „Jegyvásárlás” linkre kattintva megjelenik a nézőtér, vagy egyes előadóhelyeknél a választható szektorok.
A zöld színnel jelzett szektorokba vásárolható még szabad jegy. A szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg, míg a szektornézet a jobb alsó sarokban továbbra is látható kicsiben. Itt továbbra is látható, hogy mely szektorokban van még szabad jegy (zöld), mely szektorban nincs már megvásárolható jegy (szürke), és hogy melyik szektort választotta ki (narancssárga). A megjelenített nézőtéri alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha mégsem a kiválasztott szektorba szeretne jegyet vásárolni, a szektornézet kicsinyített képére, vagy a bal felső részen található „Vissza a szektorokhoz” gombra kattintva térhet vissza a szektornézethez.
Ha nem szektoros a nézőtér, vagy már kiválasztottuk a kívánt szektort, a nézőtér (vagy szektor) részletes képét láthatjuk. Itt megtekintheti és ki is választhatja az önnek tetsző székekre megvásárolható (zöld színnel jelzett) jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Ha az ön által kiválasztott székekre kattint, azok színe narancssárga színűre változik, és a jegy az ön kosarába kerül. A kosárba tétel után 15 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. A 15 perc leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárhoz” gombra. A weboldal bármely részén böngészik, a jobb felső sarokban található kosár ikon megnyomásával is a kosarához juthat, és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.
Amennyiben a nézőtér nem számozott ülésrendes – tehát az előadásra szóló jegyekkel érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, az előadásokra a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet el jegyeket kosarába. A kosárba helyezhető jegyek száma – helyszínenként vagy előadásonként változó mértékben – maximált lehet.
Amennyiben egy előadás mellett az „Elfogyott”, illetve „Nem elérhető” felirat olvasható, online rendszerünkben sajnos nincs több megvásárolható jegy.
Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.
Az egyes kedvezmény-fajták feltételekhez kötöttek (pl. nyugdíjas kedvezmény), a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevők belépését a rendezvény szervezői megakadályozhatják, vagy a helyszínen kötelezhetik a teljes jegyár megfizetésére. Ilyen jellegű probléma esetén a jegy visszaváltására nincsen mód.
A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott előadás címe, az előadóhely, az időpont és a kiválasztott szék (illetve választott szektor, ha van). A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, a kényelmi díj ára, és a kettő összege látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg. Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni sem visszaváltani nem tudjuk! Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy jobb oldalán lévő „X” „Töröl” ikonra. Ha egy műsorhoz tartozó összes jegyet törölné, kattintson a műsor címe mellett található „X” „Összes törlése” ikonra.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az előadóhelyek, az internetes jegyértékesítés során eltérő kézbesítési módokat engedélyezhetnek!
Az elektronikus utalvány választása esetén a vásárlást követően egy, a vásárlását igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. A levélben elküldjük a megvásárolt jegyek/bérletek részletes adatait, és egy utalványazonosítót. Kérjük, ezt az e-mailt nyomtassa ki! Az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott e-mail felmutatásával kapja meg a megvásárolt jegyeket/bérleteket.
A PDF utalvány hasonlóan működik, mint az elektronikus utalvány. Ebben az esetben egy PDF dokumentumot küldünk a megadott e-mail címre. A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Kérjük, a PDF-et nyomtassa ki, és vigye magával az előadásra! A kinyomtatott utalványt az előadóhely pénztárában mutassa be. Az utalványban szereplő vonalkód azonosítása után adja ki a pénztár a jegyeket/bérleteket.
Amennyiben a kiválasztott jegyre engedélyezett elektronikus jegy kiadása, a rendszer automatikusan az e-ticket kézbesítési módot jelöli meg, mely kézbesítési mód nem módosítható. Az e-ticketet szintén e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Az e-ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít. Az e-ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy jelen e-ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön e-ticketjéről! Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az elsőként beolvasott e-ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező e-ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
A Rendezvényszervező döntésének megfelelően egyes rendezvényekre a belépés lehetségessé válhat a megfelelő „okostelefonnal” rendelkező ügyfelek számára a telefonjuk felmutatásával is. Ebben az esetben a Vásárló által a telefonjára letöltött alkalmazás (ún. elektronikus tárca) részére kézbesíti a Szolgáltató a belépőjegyet.
A broadway.hu-n megvásárolt és kifizetett jegyek átvétele, a jegytípus függvényében az alábbi: az elektronikus utalvány, illetve PDF utalvány esetén az előadást megelőzően a jegy átvehető a Broadway Jegyirodában a kinyomtatott elektronikus vagy PDF utalvány felmutatása mellett.
Az e-ticket jegyet nem kell átvenni, azt a vásárló maga nyomtatja ki. A kinyomtatott jegy helyszíni ellenőrzését követően a vásárló beléphet a rendezvényre.
A szolgáltatás díja (továbbiakban: kényelmi díj) a broadway.hu-n – általában – jegyenként 3% + 400 Ft. A kényelmi díj az ÁFÁ-t tartalmazza. Egyes helyszínek, előadások, vagy jegytípusok esetében a kényelmi díj eltérhet az általánosan alkalmazott kényelmi díjtól. A konkrét kényelmi díj mindig látható a kosár oldalon. A kényelmi díj az online jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy ön jegyvásárlást kezdeményez – akár interneten, akár telefonon – és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az InterTicket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.
A broadway.hu vásárlói csak bankkártyás fizetést választhatnak. A fizetés módjának kiválasztása után nyomja meg a „Tovább a vevő adataihoz” gombot.
Az InterTicket rendszere minden vásárlásról elektronikus számlát küld. Amennyiben az ÁFÁ-s számlát a vásárló adataitól eltérő személy vagy vállalkozás nevére kéri, kattintson a „Más névre kérem a számlát” linkre, és adja meg a szükséges adatokat.
Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a megvásárolt – adott időpontra szóló – jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetők.
Az InterTicket több bank illetve szolgáltató bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe. Az adott pillanatban elérhető szolgáltatók közül a vásárló választhat. A vásárló a bank biztonságos banki felületén adja meg a bankkártyája adatait. Ezekhez az adatokhoz az InterTicket Kft. nem jut hozzá.
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
– Kártya típusa: A legördülő menüből válassza ki kártyája típusát!
– Kártyát kibocsátó bank neve: A kártyát kibocsátó bank nevét írja be abban a formátumban, ahogy az a kártyán található!
– Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
– Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé!
Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
– Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 – 2009. október).
– Ellenőrző kód: Más néven CVC2 vagy CVV2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!
A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan – 5-10 másodpercen belül – megküldi a jegyrendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.
A rendezvény szervezője bizonyos rendezvények esetében lehetővé teheti, hogy a belépőjegy vételárát a jegyvásárló kiegyenlíthesse a 76/2018 (IV. 20.) Korm. rendelet (a továbbiakban SZÉP rendelet) szerint szabályozott Széchenyi Pihenő Kártyával (ismert nevén SZÉP kártya). Nem minden rendezvényre vásárolható belépőjegy SZÉP kártya felhasználásával, hiszen a SZÉP rendelet maga is korlátozza a rendezvények körét. Amennyiben az adott rendezvény a SZÉP rendelet által engedélyezett körbe tartozik, a Szervező maga jogosult abban dönteni, hogy az adott rendezvényre a SZÉP kártyát elfogadja-e vagy sem.
Alapesetben a SZÉP kártya szabadidő alszámláján („zsebében”) rendelkezésre álló összeg használható fel jegyvásárlási célra, ugyanakkor Magyarország Kormánya szabaddá tette az átjárást a SZÉP kártya alszámlái közt, ami azt jelenti, hogy átmenetileg pl. a szálláshelyre kapott béren kívüli juttatást is fel lehet használni kulturális célokra is. Ugyanakkor egy vásárlás során csak egy alszámla alkalmazható.
A SZÉP kártya elfogadás során létrejövő ügyletek a SZÉP kártya birtokosa és a Szervező közötti jogügyletnek minősülnek. A Szolgáltató az ügylet során kizárólag a jegyértékesítő rendszert, mint szoftvert biztosítja, az értékesítés során sem ügynökként, sem bizományosként nem vesz részt.
A SZÉP kártyák elfogadását végző pénzintézettel közvetlenül a Szervező köti meg a szerződéseket. Ennek megfelelően a Szolgáltató a SZÉP kártya műveletekkel összefüggő, a kártyabirtokos és a Szervező, illetve a pénzintézet közötti jogvitákba nem kapcsolódik be, az ilyen vitákkal kapcsolatos mindennemű felelőssége kizárt.
A SZÉP kártyával megvásárolható események esetén – a fizetési aloldalon – megjelenik a SZÉP kártya, mint fizetési lehetőség. A vásárlás akkor lesz sikeres, ha a SZÉP kártya kiválasztott zsebében rendelkezésre álló felhasználható összeg teljes egészében fedezi a kiválasztott és kosárba tett termékek ellenértékét, ugyanis részben SZÉP kártyás, részben bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.
A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a rendezvényre szóló belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a szolgáltatónak nem áll módjában sem a belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).
Abban az esetben, ha a vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezekre a jogokra vonatkozó részletes leírás található az Általános Szerződési Feltételek VII. pontjában valamint 2. és 3. mellékleteiben.
Rendszerünkön keresztül kizárólag jegyvásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban. Azáltal, hogy ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja. Fentieknek megfelelően az adott időpontra szóló jegyek esetében a vásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza!
A fentiek nem vonatkoznak az utalványra!
A sikeres vásárlásról az InterTicket rendszere automatikusan értesíti önt e-mailben. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a +36-1-780-0780-as telefonszámot, vagy küldjön email-t az info@broadway.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat (+36-1-780-0780)! Ne indítsa újra a vásárlást!
A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, kérjük, jelölje be a „Más névre kérem a számlát” négyzetet és adja meg a szükséges adatokat.
Amennyiben a vásárló a számlán szerepeltetni kívánt vevői adatokat tévedésből helytelenül adta meg, és a számla ezzel a helytelen tartalommal került kiállításra, úgy a vásárlónak egy alkalommal lehetősége van a számla módosítását kérni. A számviteli és adózási kötelezettségekre és határidőkre tekintettel a módosítási igényt a számla teljesítési dátumának naptári hónapjában valamint az azt követő naptári hónap 5. naptári napján belül szükséges jelezni. A számlamódosítási lehetőség nem terjed ki arra, hogy a számlát szétbontsuk.
A vásárló a számlamódosítási igényét az ügyfélszolgálatunknak (info@broadway.hu címre) továbbított e-mailben kérheti.
A többcélú ajándék utalványt az Áfa törvény 259.§. 15. pontja a pénzhelyettesítő eszközök között sorolja fel, és mint ilyen, nem terheli áfa fizetési kötelezettség. A többcélú ajándékutalvány értékesítése nem minősül termékértékesítésnek, így mentesül a számlakibocsátási kötelezettség alól. Fentiek értelmében nem áll módunkban számlát kiállítani az ajándékutalványok névértékéről. Az ajándékutalvány vásárlásakor kiállított kibocsátói bizonylat adatainak utólagos módosítására nincs lehetőség.
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges elmaradása esetén önt tájékoztassuk és a jegyek visszaváltását elősegítsük. Ugyanakkor tudnia kell, hogy a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért is a rendezvény szervezője a felelős. Oldalunkon azonnal közzétesszük a jegyvisszaváltásra vonatkozó adatokat, és önt a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől.
Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:
Amennyiben a meghirdetett programban a szervezők az időpont, illetve műsorváltoztatás jogát gyakorolva változtatnak, az előadás nem minősül elmaradottnak.
A jóváírást nem számlaszám vagy bankkártyaszám alapján rendezzük, mert az Ügyfelek bankszámlaszámát biztonsági okokból nem láthatjuk, bankkártya adatokat pedig nem kezelünk, vagy tárolunk. A tranzakció során keletkezett tranzakciós adatok alapján az OTP bank jóváírja az összeget az ügyfelek számára. A bank, online vásárlások esetén – a saját belső szabályai szerint – legkésőbb 30 banki napon belül írja jóvá az ellenértéket. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Elmaradt előadás esetén a kényelmi díj visszatérítésre kerül, kivéve amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat, intézkedés vagy javaslat, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vásárló, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni. Az elmaradt rendezvény pótlásáról a szervező dönt és biztosítja a kártalanítás fedezetét. Ennek hiányában a Broadway Ticket Hungary Kft. és az InterTicket Kft. a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles.
Amennyiben az előadás a kedvezőtlen időjárás vagy technikai okok miatt elmarad, és azt a meghirdetett esőnapon sem tudják megtartani – akkor, és csakis akkor – a jegyeket meghatározott időn belül visszaváltják (vagy az előadás vagy a vásárlás helyszínén), illetve a rendező cég egyéni döntésétől függően beválthatók a jegyek a rendező cég által szervezett más előadásra.
Ha az előadást az esőnapon megtartják, nincs lehetőség jegyvisszaváltásra. Ha az előadást rossz idő esetén nem tudják elkezdeni, a kezdéssel általában egy órát várnak.
Rendben megtartottnak kell tekinteni a rendezvényt, amennyiben:
a. a rendezvény több mint 50%-a rendben megtartásra került, illetve
b. a rendezvény kezdése a rendezvény tervezett hosszához képest 50%-nál kevesebbet csúszik, illetve
c. ha a rendezvényt a rendezvény tervezett hosszához képest 25%-nál kevesebb ideig szüneteltetni kell
Minden egyéb esetet úgy kell tekinteni, mintha a rendezvény lemondásra került volna.
A rendezők fenntartják a műsorváltoztatás jogát.
Beváltás: A broadway.hu ajándékutalvány és a szabad felhasználású jegy a broadwayticket.jegy.hu weboldalon használható fel minden, a rendszerben elérhető programra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor.
A megvásárolt jegyek értékét levonjuk az ajándékutalványon lévő összegből. Amennyiben a megvásárolt jegyek értéke nem éri el az ajándékutalványon felhasználható összeget, a fel nem használt összeg a későbbiekben is levásárolható. Ha a vásárlás összege magasabb, mint az ajándékutalványon felhasználható összeg, a fennmaradó összeget más elektronikus fizetési móddal (pl.: bankkártyával) tudja kiegyenlíteni. Egy rendelés során több ajándékutalvány is felhasználható. Ebben az esetben az utalványok összegei összeadódnak. Ha egyszerre több ajándékutalványt szeretne felhasználni, egyenként kell érvényesíteni azokat.
A Jegy.hu ajándékutalvány és a Támogató Utalványok kizárólag a Jegy.hu weboldalon használhatók fel.
Korlátozások: Felhívjuk a figyelmét, hogy egy utalvány kódjának megadása, majd az „Érvényesít” gombra való kattintás után a rendszer biztonsági okok miatt 30 percig zárolni fogja a kódját. Amennyiben ebben az időintervallumban ismét szeretné beváltani, hibaüzenetet fog kapni.
A fizetés véglegesítését követően nincs lehetőség az ajándékutalvány utólagos beszámítására. Az ajándékutalványt nem lehet pénzzel feltölteni, értékesíteni, pénzre váltani. Az ajándékutalvány a vásárlást követően legkésőbb 1 órával aktiválódik. Az utalvány a vásárlástól számított 2 évig vagy az utalványon feltüntetett időpontig érvényes, hosszabbításra nincs mód.
Az ajándékutalvány elvesztése: Kérjük, vigyázzon az e-mailben küldött PDF-re, és az azon szereplő kódra, mert az elvesztéséből fakadó károkért nem vállalunk felelősséget. Továbbá nem vállaljuk a felelősséget, ha a kódot ellopják, vagy az ön engedélye nélkül felhasználják.
A többcélú ajándék utalványt az Áfa törvény 259.§. 15. pontja a pénzhelyettesítő eszközök között sorolja fel, és mint ilyen nem terheli áfa fizetési kötelezettség. A többcélú ajándékutalvány értékesítése nem minősül termékértékesítésnek, így mentesül a számlakibocsátási kötelezettség alól. Fentiek értelmében nem áll módunkban számlát kiállítani az ajándékutalványok névértékéről.
Személyes adatai megadását megelőzően kérjük, olvassa el az Adatvédelmi Szabályzatot, amely a broadway.hu oldal láblécében érhető el.
Az előadásokkal és a jegyeivel kapcsolatosan felmerülő kérdéseivel kérjük, forduljon a Broadway Ticket Hungary Kft. központi ügyfélszolgálatához, az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: +36-1-780-0780 munkanapokon, hétfőtől péntekig 10.00-16.00 óra között;
E-mail cím: info@broadway.hu
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.